בשבת הקרובה קבוצות אקדמיית הנוער יחזרו אל הפעילות במסגרת הליגות. רגע לפני החזרה, קבוצת הנוער ונערים א׳ יצאו אל מחנה אימונים באילת בו עשו את ההכנה המיטבית. ביום חמישי האחרון הקבוצות יצאו מוקדם בבוקר ממתחם האימונים בקרית שלום אל אילת והספיקו לערוך אימון אחר הצהריים במתחם האימונים של מועדון בני אילת.

היום השני של המחנה התחיל התחיל עם ארוחת בוקר של שתי הקבוצות בחדר האוכל ולאחר מכן יציאה אל מתחם האימונים הקרוב למלון. קבוצת הנוער ערכה משחק אימון נגד קבוצת הנוער המקומית של בני אילת כשבמקביל קבוצת נערים א׳ ערכה אימון. בסיום הפעילות שתי הקבוצות חזרו אל המלון, אכלו ארוחת צהריים וקיבלו מנוחה קצרה. אחרי הצהריים שתי הקבוצות יצאו בשנית אל מתחם האימונים כאשר קבוצת הנערים קיימה משחק אימון נגד נערים א׳ של בני אילת והנוער קיימו אימון. לקראת הערב הקבוצות חזרו אל המלון ולאחר מנוחה קצרה ערכו קידוש וארוחת ערב חגיגית. בסיום הארוחה קבוצת נערים א׳ התכנסו יחדיו בחדר האסיפות לפעילות חברתית קבוצתית כאשר במקביל קבוצת הנוער ערכה אסיפת וידאו ושיחה אישית עם מנהל הקבוצה, אליאל הורוביץ.

היום השלישי של המחנה נערים א׳ פתחו באימון בוקר כאשר במקביל קבוצת הנוער ערכה משחק אימון פנימי. אחר הצהריים נערים א׳ חזרו לאימון נוסף במתחם, כאשר במקביל קבוצת הנוער ערכה אימון שחרור בבריכת המלון בעקבות המשחק שנערך באותו היום. במהלך הערב נערך שיתוף פעולה בין המועדון אל המועדון המקומי של בני אילת. חמישה משחקני קבוצת הנוער נפגשו עם קבוצת נערים א׳ של בני אילת, הם סיפרו על הדרך שלהם עד להגעה לנוער של מכבי. לאחר מכן התקיים מפגש נוסף כאשר מאמן נערים א׳, אורי דוד, ערך הרצאה עבור מאמני מחלקת הנוער של בני אילת. הוא סיפר על הפילוסופיה של המועדון ודרך העבודה שלו עם הקבוצה. ביום האחרון למחנה הקבוצות ערכו אימון בוקר ולאחר מכן חזרו לתל אביב.

במחנה נכחו מאמני הקבוצות ועוזריהם, מאמני כושר, צוות רפואי ואנליסטים הצמודים לקבוצות.

צפו בסיכום המחנה של מאמן קבוצת נערים א׳, אורי דוד: