אחרי ניצחון הליגה על הפועל חדרה בתחילת השבוע, מכבי תל אביב תשוב מחר (ה', 19:55) לזירה האירופית. הצהובים יארחו את ויאריאל למשחק במסגרת מחזור ה-4 בשלב הבתים של הליגה האירופית והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. 

"זה משחק חשוב עבורנו", אמר המאמן גאורגיוס דוניס, "התחלנו טוב את הקמפיין עם שני ניצחונות. אנחנו יודעים שויאריאל היא אחת הקבוצות הטובות בספרד. הם עם מאזן מושלם בבית, מצפה לנו משחק קשה, אנחנו צריכים להילחם וחשוב מאוד שניקח משהו מהמשחק הזה. אם ניקח משהו תהיה לנו הזדמנות טובה להעפיל לשלב הבא".

"מבחינתי הדברים הכי חשובים הם ההופעה שלנו, המשמעת ,התשוקה והאירגון. כל משחק הוא שונה, עם שחקנים שונים ותנאים שונים. במשחק הקודם מול ויאריאל התנאים היו שונים לגמרי מאשר מה שיהיה מחר. היום השחקנים שלנו במצב טוב יותר מאשר לפני 3 שבועות ואני מאמין שנילחם כדי להוציא משהו מהמשחק הזה".

על המצב בו הקבוצה מגיעה למשחק:
"יש לי ביטחון במצב של השחקנים שלי, זה אומר שאנחנו מגיעים עם מנטליות זהה בכל משחק. אנחנו נפגוש יריבה טובה ונילחם כדי להשיג תוצאה. זה לא קל, אבל אנחנו לא חושבים על דברים אחרים אלא על עצמנו. אנחנו רוצים להשתפר, לשחק כדורגל טוב ולהראות אמביציה. זה מה שאני רוצה מהשחקנים שלי. מחר זה משחק שצריך להילחם בו כדי להוציא משהו ולקבל הזדמנות לעלות לשלב הבא".