אחרי התיקו מול ויאריאל בליגה האירופית, הלו"ז הצפוף מעמיד בפני מכבי אתגר חדש כבר ביום ראשון הקרוב (20:45) הצהובים יארחו את הפועל כפר סבא למשחק במסגרת המחזור ה-8 בליגת הבורסה לניירות ערך ולקראת ההתמודדות, המאמן גאורגיוס דוניס והקשר דור פרץ התייחסו לאחר ה-1:1 מול ויאריאל למה שצפוי לקרות על הדשא באיצטדיון בלומפילד. 

"אנחנו קבוצה גדולה. בכדורגל יש לחץ, אם אתה מייצג את מכבי תל אביב אתה צריך להיות מוכן", אמר דוניס, "בתחילת העונה עשינו לעצמנו עבודה קשה בשני המשחקים הראשונים. אחרי המשחק נגד מכבי חיפה, ובשבעים דקות מול מכבי חיפה, התחלנו לשחק טוב, מצאנו איזון . אמרתי כבר שיש לחץ בכל משחק, כל משחק הוא כמו גמר ואנחנו צריכים לשפר את היכולת שלנו".

דור פרץ הוסיף: "אנחנו מתכוננים למשחק כמו שצריך עם אסיפות וידאו, טקטיקה. כל מה שהמאמן מבקש נעשה על המגרש, הוא זה שנותן את ההוראות הטובות. אנחנו צריכים להגיע מוכנים ולא משנה נגד מי. הקהל מאוד חסר, במיוחד אצלנו, שאמורים להיות 30 אלף צופים בכל משחק שאמורים לדחוף אותנו, אבל המשחק הוא אותו משחק והנקודות שצוברים הן אותן נקודות. אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולקחת כל נקודה".