לאחר חודשיים וחצי ללא כדורגל במסגרת רשמית, קבוצת הנוער של המועדון חזרה אל הליגה. הצהובים פגשו את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-5 בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון בחר לפתוח בחוד עם דור תורג׳מן שעורך הופעת בכורה בקבוצת הנוער.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, איתי בן חמו, שון עדרי, שחר רוזן (רוי רביבו, 90׳), נובאטוס מירושי, רותם יצקר, אנר אושמנדי (ניב ברקוביץ׳, 76׳), אורי הלוי, אור רויזמן (נהוראי ביטון, 76׳) ודור תורג׳מן (טל תורג׳מן, 82׳).

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-1 למשחק רעננה הצליחה לאיים על השער. הרמה מצד ימין הגיעה אל ראשו של משה גולן שנגח החוצה.

לאחר ההזדמנות של רעננה, הצהובים השתלטו על מרכז המגרש ברבע השעה הראשונה של המשחק, אך לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה מסוכנים. בדקה ה-19 מכבי איימה על השער, נובאטוס דיסמאס נתן כדור עומק אל אורי הלוי בצד ימין, שחקן הכנף ניסה לבעוט בנגיעה אך הכדור לא התלבש בצורה טובה ויצא החוצה.

בדקה ה-28 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. דור תורג׳מן קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא חלף על פני המגן ונתן כדור רוחב טוב אל הרחבה, אורי הלוי הצליח לתת נגיעה בכדור שגרמה לכדור ללכת אל השער, פיטר אולאוואלה הצליח להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח.

רגע לפני הירידה למחצית הצהובים שוב איימו על השער. אור רויזמן השתלט על כדור שהורחק על ידי ההגנה, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה מחוץ לרחבה שהלכה מעל משקוף השער. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתח עם שליטה של הצהובים שכמעט והובילה לשער יתרון בדקות הפתיחה. בדקה ה-50 אנר אושמנדי נתן כדור עומק להלוי שבעט מצד ימין מתוך הרחבה היישר אל הקורה.

בדקה ה-61 שוב מכבי הייתה זאת שאיימה על השער. הלוי הרים את הכדור מהאגף הימני, רויזמן השתלט ובעט כדור שטוח על המסגרת, אך שוב אולאוואלההדף. דקה לאחר מכן הכדור כמעט נכנס. הלוי היה שוב זה שנתן את הכדור רוחב, הפעם אושמנדי היה במרכז הרחבה, הוא נתן עקב שחלף סנטימטרים מהקורה ויצא החוצה.

מכבי ממשיכה ללחוץ. בדקה ה-64 רותם יצקר ניסה את מזלו מרחוק, הכדור הלך מעל השער. דקה חלפה ושוב הצהובים איימו. אושמנדי הקפיץ מעל המגן אל הלוי שבעט מהאוויר מעל השער. 

בדקה ה-65 מכבי הגיעה אל המצב הטוב ביותר במשחק עד כה. דור תורג׳מן השתלט בגלישה על כדור ברחבה, הוא חלף על פני המגן ונתן צ׳יפ מעל השוער היישר אל ראשו של אושמנדי שנגח מעל השער.

אחרי לחץ אדיר בדקה ה-67 הכדור נכנס. עילאי תומר הרים את הכדור אל תוך הרחבה, הכדור הורחק בנגיחה היישר אל אושמנדי שבעט מהאוויר פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-69 רעננה ניסתה לחזור למשחק. אלון בר און נשלח קדימה, הוא הגיע מול תומר אלון שהצליח להדוף את הבעיטה של החלוץ.

בדקה ה-83 כדור קרן של רעננה הוביל למצב מסוכן ברחבה. הכדור הורחק החוצה אך הריבאונד הוכנס אל הרחבה ורועי אשכנזי החמיץ מקרוב. בדקה ה-90 כדור קרן הגיע אל חלוץ רעננה, אלון בר און, שנגח את הכדור מעל השער. בסיום התוצאה נשארה 0:1 לזכות מכבי.