קבוצת Maccabi eSports כבר הספיקה לקחת חלק במספר אירועים יוקרתיים העונה, אבל הערב (חמישי) היא כבר עשתה היסטוריה. קבוצת הגיימינג הרשמית של מכבי היא נציגת מועדון הכדורגל הישראלי הראשונה אי פעם שהתחרתה באליפות העולם למועדונים במשחק FIFA 21, שיצאה לדרך.

צפו במשחקים מהאליפות: 

היום הראשון:

היום השני

את מכבי מייצגים בתחרות שחקן ה-FIFA של המועדון דור אליגולא שיתחרה בפלייסטיישן. בנוסף, נזכה לראות את יובל בליזובסקי בן ה-17 שייצג אותנו בטורניר ב-XBOX. 

האליפות מתקיימת במתכונת של מפגש נוקאאוט, כאשר המנצחת תשפר את מיקומה בדירוג. המפגש יורכב ממשחק אחד בקונסולת הפלייסטיישן ומשחק נוסף בקונסולת ה-XBOX. אם לא תהיה הכרעה לאחר צמד המשחקים יתקיים משחק שלישי ומכריע, כאשר הגרלה תקבע את סוג הקונסולה בה ישוחק. 

תוצאות המשחקים

התחרות שנחשבת לאחד האירועים החשובים ביותר בלוח השנה של שחקני ה-FIFA ברחבי העולם החלה כאמור עם סבב המשחקים הראשון בו פגשה מכבי את קבוצת Academy of eSports, למפגש דרמטי שהסתיים בהפסד 2:1 לאחר 3 משחקים דרמטיים. למרות זאת, שחקני מכבי הראו הרבה אופי ובהמשך הערב הצליחו להשיג ניצחון 0:2 על הארגון הידוע Wesports לאחר שהשיגו ניצחון בשתי הקונסולות.

ביום המשחקים השני עלתה Maccabi eSports למפגש נוסף שהסתיים בהפסד 2:0. למרות זאת הקבוצה הצליחה להישאר בדוויז'ן 2 באליפות במה שהבטיח את המשך דרכה בטורניר בסופ"ש המשחקים הבא. 

חובבי הגיימינג שימו לב, הסבר מפורט יותר על השיטה המלאה בה תתקיים האליפות מחכה לכם בוידאו הבא:

בין השמות המוכרים שייקחו חלק באליפות ושובצו "בבית" של Maccabi eSports אפשר למצוא קבוצות כמו ליון, לוקומוטיב מוסקבה, דינמו מוסקבה, הרטה ברלין, איסטנבול בשקשהיר וכן את חוד החנית של מועדוני ה-eSports ברחבי העולם כמו Hashtag United ו-SK Gaming.