מכבי תל אביב תצא מחר (שני, 20:45) לאחד המשחקים המסקרנים שיש ללוח השנה של הכדורגל הישראלי להציע. האלופה תתארח אצל בית"ר ירושלים באיצטדיון טדי למשחק במסגרת המחזור ה-11 של ליגת הבורסה לניירות ערך והיום דיבר המאמן גאורגיוס דוניס לקראת ההתמודדות בבירה. 

"אנחנו בעיצומו של לו"ז עמוס וקשה. מי שינתח את הלו"ז שלנו יגלה שב-24 ימים היו לנו 8 משחקים, כולל משחקים באירופה. זה היה קשה, אנחנו לא מחפשים תירוצים, אבל השחקנים הם לא מכונות", אמר דוניס, "זה נורמלי שלפעמים לא מציגים את היכולת הטובה ביותר אבל אנחנו חייבים לחשוב על העתיד, אנחנו צריכים לשכוח את מה שהיה בעבר, זה הזמן להמשיך לעבוד קשה ולתת תשובות על המגרש".

על היריבה שמחכה למכבי:
"אני מכבד את היריבה, אנחנו מנתחים אותה, אבל העדיפות שלנו היא הקבוצה שלנו. אנחנו קבוצה גדולה, עם שחקנים טובים ואני חושב שאפשר להשיג תוצאה טובה. אנחנו רוצים להתקדם צעד-צעד, ממשחק למשחק, ולחשוב על עצמנו. אנחנו מכירים את בית"ר, זו קבוצה טובה שמנסה לשחק כדורגל. לא היו להם את התוצאות הטובות ביותר עד כה אבל במשחק האחרון בבית הם ניצחו. כל משחק הוא קשה אך כמו שאמרתי מה שחשוב מבחינתי הוא שאנחנו כקבוצה ניתן את התשובות במגרש".

על הזמן שעבר מאז המשחק האחרון:
"זו היתה הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שהיה זמן לתת יום מנוחה לשחקנים. חשוב מאוד בכדורגל ובחיים, במיוחד כאשר אתה עייף, לתת מנוחה גם למחשבה. להיות עם המשפחה, להתרענן ולהיטען מחדש. אני חושב שהיום הזה היה חשוב לכולם".