מכבי תל אביב תפגוש את שחטאר דונייצק של מנור סולומון בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית – כך קבעה ההגרלה שנערכה היום (ב') בניון שבשוויץ. מיד אחרי ההגרלה התייחס המאמן, גאורגיוס דוניס, ליריבה שסיימה במקום השלישי בשלב הבתים בליגת האלופות יחד עם ריאל מדריד ואינטר.

"בהגרלה של 32 האחרונות בליגה האירופית קשה לומר שיש הגרלה נוחה", אמר דוניס, "שחטאר קבוצה מעולה שהציגה יכולות נהדרות נגד ריאל מדריד ואינטר בליגת האלופות. יש להם שחקנים מעולים ומנור סולומון הוא אחד מהם. יש להם קבוצה שבשנים האחרונות השתתפה על בסיס קבוע במפעלים האירופים". 

דוניס התייחס לעובדה ששחטאר תגיע למשחק הראשון שיערך ב-18 בפברואר בבלומפילד ככל הנראה אחרי פגרת חורף ארוכה: "אני חושב שזה טוב עבורנו שהם מגיעים אחרי חודשיים ללא משחקים אבל מדובר בקבוצה מספיק מנוסה וטובה עם שחקנים טובים. העדיפות שלנו כרגע היא לשפר את היכולת שלנו כקבוצה. כשאנחנו משחקים בבית אנחנו יודעים ששער חובה הוא מסוכן ולכן צריכים להיות אגרסיביים ואחרי זה להתכונן למשחק החוץ בהתאם. עבורנו מדובר בניסיון חשוב מאוד וגם חשוב לנו לייצג את מכבי כמו שצריך. נעשה הכל כדי לייצג את המועדון כמו שצריך".

בסיום דבריו התייחס המאמן גם למותו של מאמן נבחרת צרפת בעבר, ג'ראר הוייה, שהלך לעולמו ואמר: "אני רוצה גם להביע את תנחומיי בעקבות מותו של המאמן הצרפתי, ג'ראר הוייה, שהלך לעולמו הלילה. הוא היה אחד מאנשי הכדורגל הגדולים בעולם"