בית"ר טוברוק – מכבי ת"א ׳שחר׳ 2:1 (נוער)
לאחר הניצחון על הפועל ראשון לציון קבוצת הנוער המשיכה במומנטום החיובי גם במשחק החוץ נגד היריבה מנתניה במסגרת המחזור ה-9 בליגת העל לנוער. הצהובים הפכו פיגור מוקדם לניצחון מוצדק. יהלי לזר כבש את הראשון (35) וגם התכבד בבישול לאור רויזמן (65). אדם מחמאיד (25) כבש קודם לכן לזכות טוברוק. בזכות הניצחון הצהובים עלו למקום ה-2 בטבלה עם אותו מאזן של מוליכת הליגה (אשדוד).
לסיקור המשחק מלא לחצו כאן.
 
מכבי ת"א ׳עודד׳ – בית"ר טוברוק 2:2 (נערים א׳)
גם קבוצת נערים א׳ פגשה את היריבה מנתניה במסגרת המחזור ה-7 של הליגה. האורחים עלו ליתרון במהלך המחצית הראשונה וגע לפני הירידה להפסקה יקיר זילברמן איזן את התוצאה. בפתיחת המחצית השניה טוברוק חזרה להוביל ושוב הצהובים הצליחו לאזן את התוצאה בזכות שער של אוראל באייה. תוצאת התיקו משאירה את הקבוצה במקום ה-5 בטבלה מרחק 4 נקודות מהפסגה.
 

מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳ – הפ' ניר רמת השרון 1:1 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ אירחה את הקבוצה מרמת השרון במסגרת המחזור ה-7 של הליגה. האורחים עלו ליתרון במהלך המחצית השניה והצהובים השוו את התוצאה בדקה ה-90 בזכות שער של מאור בן נון.

מכבי ת"א ׳אלדד׳ – הפ' פתח תקוה שלומי וורצל 0:4 (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ של המועדון גברה על היריבה ממפתח תקוה במסגרת המחזור ה-4 של הליגה. לזכות הצהובים כבשו: יואב פליישמן ויהל אטיאס (שלושער). הניצחון העלה את הצהובים למקום ה-2 בטבלה.
 
שאר משחקי המחלקה:

מכבי ת"א "ברוך עזרתי" – הפועל ת"א 'ערן הרינג' 1:1 (ילדים א׳ דרום)

מכבי רחובות – מכבי ת"א שלמה 7:1 (ילדים א׳ צפון)

מכבי ת"א – הפועל ר"ג 2:2 (ילדים ב׳ דרום)

מכבי ת"א "עופר דקל" – מכבי פ"ת צפון 0:4 (ילדים ב׳ צפון)

מכבי ב"ש "צו פיוס" – מכבי תל אביב עוז 1:5 (ילדים ג׳ דרום)

מכבי ת"א ב – הפ' פ"ת אור כרמי 2:1 (טרום ילדים א׳ דרום)

מכבי נתניה – מכבי ת"א צפון 2:5 (טרום ילדים א׳ צפון)