אקדמיית הנוער של המועדון נמצאת בתקופה לא שגרתית, כאשר הפעילות של אנשי הצוות מול השחקנים והשחקניות מתבצעת דרך הטלפונים והמחשבים. על מנת להבין כיצד הפעילות נמשכת במחלקה שוחחנו עם מנהלת אקדמיית הבנות שגם מאמנת את קבוצת הנערות, דנה ניסנבוים.

תחילה שיתפה אותנו דנה על התחושות שלה בעקבות הסיצואציה הנוכחית: ״תחושה לא קלה, בייחוד שזה כבר סגר שלישי וכבר היינו בשגרה של אימונים ומשחקים, אבל מנסים לשמור על אופטימיות ועל שגרת אימונים ומסגרת כמה שאפשר, בציפייה שנחזור במהרה למגרש״.

לגבי שגרת העבודה סיפרה לנו מאמנת קבוצת הנערות כי ישנה שגרת אימונים מסודרת בזום עבור כל קבוצות אדמיית הבנות ומעבר לכך גם קיים קשר אישי והתעניינות במצבן של השחקניות מעבר לפן המקצועי.

דנה שיתפה אותנו על הפעילות ביום יום והנכונות של הבנות להמשיך לעבוק קשה גם בתקופה הלא שגרתית: ״האמת שבסגר הנוכחי ישנה יותר התחייבות ורצינות מצד השחקניות והנוכחות במפגשים מאוד גבוהה. גם אנחנו, הצוות המקצועי, למדנו ושיפרנו את התכנים בזום ומיקדנו בצורה ספציפית שתיהיה מותאמת עבור השחקניות. הצלחנו גם לגייס עוד מספר בנות שהצטרפו לאימונים בזום שכוללים, אימוני כושר, אימוני טכניקה, מפגשים עם עינב התזונאית של המועדון ומירב המאמנת המנטלית ועוד תכנים כלליים של המחלקה״.