מכבי תל אביב פתחה את שנת 2021 ואת הסיבוב השני של הליגה עם ניצחון 0:1 על יריבתה בצמרת, מכבי פ"ת. עדן קארצב קבע את תוצאת המשחק אחרי מחצית מאופסת.

ההרכב הפותח:

בהיעדרו של הקפטן שרן ייני, שאביו נפטר בשבת האחרונה, ופציעתו של מאור קנדיל, שחר פיבן שב להרכב של הצהובים ופינה את לואיס הרננדס לפתוח בעמדת המגן הימני. הטריו, גלזר את פרץ את גולסה המשיכו לפתוח במרכז המגרש. טל בן חיים, יונתן כהן ופשיץ' המשיכו לקבל קרדיט בחלק הקדמי.

מחצית ראשונה:

כבר בדקה ה-5 יונתן כהן כמעט והפתיע את ינקו בכדור קרן מימין שסובב לפינה הקרובה ואילצה את ינקו להדוף מקו השער. בדקה ה-19 ינקו רשם את אחת ההצלות הגדולות במשחק אחרי שהדף מהחיבורים בעיטה ענקית של שחק פיבן מ-25 מטרים.

מכבי המשיכה להתקרב לשער הראשון כשבדקה ה-29, בסיומה של התקפה מהירה והבעיטה של כהן שנהדפה, פשיץ' הדביק את הכדור למשקוף השער של ינקו כשהעט את הריבאונד מ-10 מטרים.

ינקו המשיך להיות השחקן המצטיין במשחק אחרי שהדף כדורים מסוכנים של יונתן כהן וטל בן חיים והשאיר את הרשת של פ"ת נקייה מספיגות בסיום המחצית הראשונה.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית שנייה ערכה מכבי את החילוף הראשון במשחק: עדן קארצב נכנס במקומו של דן גלזר. 5 דקות לאחר מכן החילוף הניב את השער הראשון במשחק. קארצב השתלט על כדור מ-25 מטרים ובעט לפינה השמאלית של ינקו. 0:1 למכבי!

בדקה ה-66 בן חיים פינה את מקומו לאיילון אלמוג. בדקה ה-75 דניאל טננבאום רשם עצירה ענקית שהשאירה את מכבי ביתרון אחרי שעבדה בעט מ-7 מטרים שטוח וטננבאום היה במקום להדוף.

ככל שחלפו הדקות מכבי הלכה יותר אחורה במטרה לשמור על התוצאה ולנסות למצוא את השער השני במשחק בהתקפת מעבר מהירה. דקה לסיום המשחק גם שכטר וריקן נכנסו במקומם של גולסה וכהן. בסיום מכבי רשמה ניצחון חוץ חשוב מאוד על יריבתה בצמרת וצמצמה את הפער ממכבי חיפה על 8 נקודות.