אחרי קמפיין שעלה על כל הציפיות המוקדמות Maccabi eSports תנסה להגיע הערב (חמישי ב-19:30, שידור ישיר באתר ובערוץ היוטיוב הרשמי של מכבי) לשיא חדש. קבוצת הגיימינג של המועדון תתייצב לשלב הפלייאוף של אליפות העולם למועדונים במשחק FIFA 21, בה נותרו ערב פתיחת השלב הנוכחי 64 קבוצות בלבד מתוך 512 שהחלו את המסע לעבר התואר. 

צפו בשידור הישיר מהמשחקים כאן:

השחקנים דור אליגולא (פלייסטיישן) ויובל בלי (Xbox) יפגשו את קבוצת Zeta Gaming הספרדית למפגש נוקאאוט, כאשר המנצחת תמשיך לסיבוב הבא ואילו המפסידה תסיים את דרכה בתחרות. 

]כל מפגש בטורניר מורכב ממשחק בקונסלת הפלייסטיישן (אליגולא) ומשחק בקונסולת ה-Xbox (בלי). במקרה של שיוויון במשחקים מתקיים משחק מכריע באחת מהקונסולות שתיקבע בהגרלה. אם מכבי תנצח היא תעלה כבר הערב למפגש נוסף, כאשר ניצחון יסלול את הדרך להשתתפות בשלבים הבאים שיתקיימו בשבוע הבא. 

fכזכור, ההישג הגדול שלנו הגיע לאחר שבמשחקי ההכרעה בשבוע שעבר השיגה Maccabi eSports ניצחונות במפגשים כפולים מול איסטנבול באשקשהיר מטורקיה (0:2) במאזן המשחקים) ודארמשטאט מגרמניה (1:2), שהעניקו את הכרטיס המיוחל לשלב הבא. בהמשך הקבוצה לא עצרה והשיגה גם ניצחון 1:2 על אותה Zeta Gaming, מול גם רשמה הפסד במפגש קודם – כל שמעניין יהיה לראות מה יקרה הפעם. 

רוצים לדעת עוד על אליפות העולם? הסבר מפורט יותר על השיטה המלאה בה מתקיימת התחרות מחכה לכם בוידאו הבא: