בעיצומה של תקופה נהדרת, אלכסנדר פשיץ' ומכבי ינסו להשיג מחר (ה', 20:45) ניצחון רביעי ברציפות. האלופה תארח את בני יהודה ויממה לפני דיבר היום החלוץ הסרבי לקראת המפגש במסגרת המחזור ה-15 בליגת הבורסה לניירות ערך. 

על ההתאקלמות במכבי:
"מהיום הראשון כאן הרגשתי בבית. השחקנים עזרו לי מאוד כמו שעוזרים כאן לזרים, אנשים במועדון סייעו וכולם רצו לעזור. אני מרגיש טוב כי אני מכיר טוב יותר את השחקנים ואני מרגיש טוב יותר גם במשחקים ובאימונים".

איך אתה מרגיש מבחינה פיזית?
"שיחקתי בקוריאה והליגה נעצרה באסיה מוקדם בגלל הקורונה. לאחר שהליגה חזרה החוזה שלי נגמר וחזרתי לאיתיחד. אלא שאז הקורונה התפרצה בערב הסעודית ובגלל חוסר המזל שלי לא שיחקתי כ-10 חודשים. עכשיו, אני מתחיל להרגיש טוב יותר מבחינה פיזית, במשחקים הראשונים הרגשתי טוב בהתחלה ואז התעייפתי אבל עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב".

לקראת בני יהודה – דרבי נוסף של העיר:
"אני מתייחס לכל משחק כמו משחק גדול. כשאתה משחק במועדון גדול כמו מכבי אסור לך לא לנצח. בשבילנו כל משחק הוא משחק גדול. אנחנו יודעים גם שקבוצות האחרות נותנות מולנו יותר מ-100 אחוזים כי הן רוצות להראות שהן טובות והשחקנים שלהם רוצים להראות זאת. אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה כי יש לנו הזדמנות לצמק את הפער".

על הפגרה הצפויה:
"קודם כל, זו תקופה הזו קשה לכולם. לדעתי, אם אנשים נשארים בבית ולא יכולים לצאת למסעדות או להיות ברחוב, טוב יותר שלפחות יהיה כדורגל בטלוויזיה. אנשים צריכים משהו, אבל זו רק דעתי".

נהנת לשחק בדרבי התל אביבי נגד הפועל?
"כן, אבל כבר שכחתי איך מרגיש לשחק עם אוהדים. קשה להיות שנה בלי אוהדים ובעיניי זה לא דרבי אם אין קהל באיצטדיון. ככה הרגשתי במדי הכוכב האדום בסרביה, ואני מרגיש שגם כאן זה דומה. אנחנו צריכים את האוהדים חזרה באיצטדיון".