אקדמיית הנוער ממשיכה לייצר תכנים עבור שחקני ואנשי הצוות של המחלקה בזמן הסגר. המטרה היא להמשיך ולעשות את המיטב על מנת לפתח את השחקנים והצוות עד החזרה אל המגרשים.

 

ברמת הצוות המקצועי אקדמיית הנוער דואגת לקיים מפגשים אינטרנטיים פנימיים להעשרה. בנוסף המחלקה ממשיכה לחזק את הקשרים הבינלאומיים כאשר אנחנו יוצרים שיתופי פעולה עם מועדונים מרחבי העולם. אתמול בערב נערכה הרצאה של אוסקר רטאלוטרה, מאמן שחטאר דונייצק U19, הוא שיתף את דרך האימון והמשחק של המועדון באופן כללי וגם ברמת הפרט של קבוצות U19 ו-U21.

 
בהרצאה נכחו אנשי הצוות המקצועי של אקדמיית הנוער ובנוסף גם התארחו המאמנים שהשתתפו בוובינר המקצועי שנערך ביום שישי האחרון. מעיין מיימון, עוזרת מאמן שלקבוצת נערים ג׳ בהפועל ב״שׁ, השתתפה בוובינר וגם בהרצאה שנערכה אתמול והיא שיתפה אותנו בתחושות שלה לגבי הפעילויות שהאקדמיה ארגנה: ״ההרצאה הייתה מעולה. שיחות מעין אלו, שחוצות את הגבולות היבשתיים של מדינת ישראל מאוד תורמת להרחבת האופקים שלנו, כמאמנים בישראל. כשנחשפים למועדונים בסדר גודל כזה, שיש לו חותמת על שיטת העבודה שלו, אפשר ללמוד ולהשליך לגבינו. ישנם דברים שמאשרים לנו שאנחנו עובדים נכון גם בארץ וישנם דברים שמלמדים ומשדרגים את הידע והתפיסות הקיימות אצלנו״.
 
 
״המאמן הציג בצורה מאוד מפורטת את שיטת האימון שלהם. הדגש המרכזי היה על פיתוח משחק ההתקפה. הוא נגע בנושאים טקטיים וטכניים בצורה מעמיקה. בשנים האחרונות בישראל הושם דגש רב בהדרכות מאמנים\ות על משמעת טקטית הגנתית ושיפור היכולת והתפיסה ההגנתית של השחקן הישראלי. בעיניי מעט הוזנחה הגישה ההתקפית. פעם ראשונה, שאני נחשפת לשיטה התקפית על כל מרכיביה. היה מרתק לראות איך הם מפרקים את השיטה ההתקפית לכל חלק ותרגיל באימונים. גם לתרגילים שמוכרים לי, הצלחתי לקבל חידוד ודגש נוסף מעניין, שלא שמעתי קודם. באופן אישי אני אשמח לכמה שיותר תכנים מסוג זה״.