הפעילות במגרשים עדיין לא חזרה כאשר השחקנים ואנשי הצוות עדיין עובדים מהבית ובתקשורת דרך הזום. שוחחנו על כך עם מאמן קבוצת נערים א׳, אורי דוד, שסיפר לנו על הגעגועים לחזור למגרש, על מצב הקבוצה בתקופה הנוכחית והתכנון לקראת החזרה.

תחילה דיברנו עם אורי על התחושות האישיות שלו בנוגע לחזרה למגרשים: ״הגעגוע לשחקנים, לאימונים, למשחקים הוא גדול מאוד, עכשיו כולנו יודעים להעריך הרבה יותר את השגרה שלנו כמאמנים וספורטאים״. לאחר מכן שיתף אותנו מאמן קבוצת נערים א׳ על המצב הנוכחי של קבוצתו: ״מצב הקבוצה מבחינת פיזית מצוין. השחקנים עובדים על פי תוכנית מסודרת שמנוהלת על ידי עידן בכר, מאמן הבניה הגופנית של הקבוצה. 

מעבר לעניין הפיזי השחקנים עובדים על מגוון נושאים: טכניקה, אימון מנטלי מול המאמנת המטלית, מירב לוי. הקבוצה גם מקיימת פגישות עם אנליסט הקבוצה, שלומי טובול, שעובד מול השחקנים על העניין הטקטי וממשיך להחדיר לשחקנים את הפילוסופיה של המועדון. גם בנושא השוערים מאמן השוערים שלנו, גיא נחשון, עובד אם השוערים באופן צמוד. חשוב לציין גם את עמית זיו, הפיזותרפיסט שלנו, שדואג להחזיר את השחקנים הפצועים שלנו לכשירות מלאה.

השחקנים מראים לנו בתוך התקופה המוזרה הזאת שהם מתנהלים במשמעת עצמית גבוה מאוד, הדיווחים על המצב הפיזי והמנטלי שלהם מתבצע על בסיס יומי באמצעות האפליקציה של המועדון כך שיש לנו שליטה מלאה בעניין הזה. ככה אנחנו מוודאים שהקבוצה תחזור מהפגרה הכפויה בצורה הטובה ביותר להמשך העונה והכנה לעונה הבאה״.

לסיום שאלנו את אורי לגבי המטרות שלו לקראת החזרה הצפויה ולהמשך העונה: ״המטרות שלנו נשארו אותו הדבר, להכין את השחקנים כבודדים וכקבוצה בצורה הטובה ביותר אל עבר קבוצת הנוער. אני שמח מאוד על העבודה של הצוות שלי, ג'פרי ישי, עוזר המאמן, שמנהל את כל התקופה האחרונה ביד רמה בעקבות ההצטרפות שלי לקבוצה הבוגרת. אליאל הורוביץ מנהל הקבוצה ודואג לארגון שלנו שעוזר לנו כמאמנים להמשיך ולעבוד מול השחקנים בצורה שקטה וללא הפרעות״.