אחרי שמנהלת הליגה פירסמה אתמול עדכון ללוח המשחקים התמונה לגבי החודש שמצפה למכבי מתבהרת והוא צפוי להיות עמוס על המגרש, וגם מחוצה לו. אז פתחו את היומן וסמנו את את כל מה שמצפה לנו במהלך פברואר: 

4.2: מפגש ZOOM בלעדי לחברי FOREVER עם דניאל טננבאום (20:00)

יש לכם שאלות שאף אחד לא חשב עליהן? תמיד חלמתם להפנות שאלות ישירות לשוער שלנו? זו ההזדמנות שלכם! השיחה עם דניאל תתבצע באמצעות אפליקציית ZOOM ומהלכה כאמור תוכלו לשמוע ולהשמיע את מה שמעניין אתכם באמת. 

עוד לא הצטרפתם ל-Forever? לחצו כאן!

6.2: מכבי ת"א – בני סכנין, 20:15 בבלומפילד
בעקבות דחיית משחקי גביע המדינה, מכבי תתייצב כבר בשבת הקרובה למשחק ליגה (מחזור 19) בו תנסה להמשיך את המומנטום מול האורחת מהצפון. בסיבוב הראשון המפגש הסתיים עם ניצחון של מכבי באיצטדיון דוחא, כאשר כזכור הצהובים ניצחו את סכנין גם בגמר גביע הטוטו. 

10.2: מכבי ת"א – הפועל חדרה, 20:15 בבלומפילד
גם בחודש הקרוב קצב המשחקים יהיה רצחני ו-4 ימים בלבד לאחר סכנין, מכבי תשוב לאיצטדיון בלומפילד הפעם למשחק נוסף במסגרת המחזור ה-20 של ליגת הבורסה לניירות ערך. בסיבוב הראשון ניצחה מכבי 0:1 משער עצמי של עוביידה חטאב.

הקמע הוירטואלי של FOREVER
חברי FOREVER מוזמנים ליהנות מפעילות ייחודית לחברי המועדון שמתרחשת בכל משחק בית. במסגרת הפעילות הילד/ה שיבחרו יהיו הקמע הרשמי של המשחק ויזכו בדברים הבאים:

  • חבילה מפנקת שכוללת את חולצת המשחק הצהובה לילד עם הדפסה אישית
  • סרט קפטן מכבי וסיכה רשמית של המועדון.
  • הסרטון בכיכובו יפורסם ברשתות החברתיות של מכבי עם השם המלא
  • הסרטון יוקרן לשחקנים בזמן העלייה למגרש
  • הילד/ה יהיו רשאים לשאול שאלה שחקן במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק
    לפרטים נוספים לחצו כאן

13.2: הפועל כפ"ס – מכבי ת"א, 19:50 במושבה
בשבת הבאה מכבי תשלים שבוע עמוס של שלושה משחקים כשתתארח באיצטדיון בפתח תקווה אצל הקבוצה של אלישע לוי למשחק במסגרת המחזור ה-21. 

18.2: מכבי ת"א – שחטאר דונייצק, 22:00 בבלומפילד (משחק ראשון) 
ללא ספק אחד מרגעי השיא של החודש הקרוב. אחרי פגרת החורף, הליגה האירופית תשוב אל שלב הנוקאאוט בו תשתתף מכבי בפעם השנייה בתולדותיה. הצהובים יארחו במפגש הראשון מבין שניים את היריבה החזקה מאוקראינה, שהודחה מליגת האלופות וצפויה כמובן להגיע לישראל עם מנור סולומון, שהפך העונה לשחקן מפתח בשורותיה. 

21.2: הפועל ב"ש – מכבי ת"א 20:45 בטרנר (סיבוב ח')
בין מפגשי נוקאאוט באירופה, מכבי תתמודד גם עם פתיחת קמפיין גביע המדינה ותפגוש בסיבוב ח' את הדרומיים במה שגם יהיה המשחק המסקרן ביותר בשלב בו מצטרפות למפעל קבוצות ליגת העל. 

25.2: שחטאר דונייצק – מכבי ת"א, 19:55 באולימפסקי בקייב (גומלין). 

ימים אחרונים: מבצע 1+1 על קולקציית החורף
אומרים שפראיירים לא מתים, הם פשוט לא רוכשים במבצעים ממש שווים… אז כדי לא להכנס לקטגוריה הזו, אנחנו ממליצים לכם להיכנס עכשיו לאיזור ה-1+1 על קולקציית החורף של מכבי ו-FILA בחנות האונליין, וליהנות מהימים האחרונים של המבצע.