אקדמיית הנוער של המועדון עדיין לא חזרה לפעילות בעקבות הסגר השלישי שפוקד את המדינה. שחקני הקבוצות מבצעים את האימונים מהבית ודרך הזום במטרה לשמור על כושר ולהגיע מוכנים כמה שיותר כשהיה ניתן לחזור אל כר הדשא. שוחחנו עם חלוץ קבוצת נערים ב׳, תום בלוך, ששיתף אותנו בתחושות שלו מהשבועות האחרונים ואיך בעצם השחקנים שומרים על הכושר מהבית.

תחילה שאלנו את תום על התחושות נכון לעכשיו שאין אימונים ומשחקים על כר הדשא וכך הוא סיפר: ״התחושה לא טובה, כשחקן אתה רגיל לבוא כל יום לאימון ולהיות עם כל הקבוצה ועכשיו אין את זה וזה מורגש. הדבר שהכי חסר לי זה המשחקים, אין כמו ההרגשה הזאת שאתה קם בשבת בבוקר עם אנרגיות ורק מחכה שהשופט ישרוק והמשחק יתחיל״.

לאחר מכן שאלנו את החלוץ הצעיר איך בעצם שומרים על הכושר מרחוק במשך שבועות: ״אנחנו עובדים לפי תכנית מאוד מסודרת. כל יום בצהריים נכנסים לזום קבוצתי עם מאמן הכושר ואנחנו מבצעים את הבנייה הגופנית. לאחר מכן כל אחד יוצא לאימון של טכניקה אישית כשבסוף יש ריצה מסוג שונה בכל יום. כשחקן אתה צריך הרבה כוח רצון ומשמעת עצמית כדי לשמור על הכושר בסגר אבל כדי להמשיך ברמות הגבוהות כשנחזור למגרשים אין ברירה אחרת״.

״באופן אישי מאוד חסר לי הכדורגל אבל אני לקחתי את הזמן הזה כדי להשתפר בדברים הספציפיים שאני הרגשתי שאני צריך לשפר והיה קשה לעבוד עליהם במהלך העונה עם העומס״.

לסיום שאלנו את תום על המטרות האישיות והקבוצתיות שלו כשהסגר יסתיים: ״אחרי הסגר המטרות שלי מהקבוצה זה לחזור ליכולת טובה יותר מהסגר הקודם וכמובן לזכות בליגה אם היא תחזור. באופן אישי המטרה שלי היא להוביל את הקבוצה גם מבחינת מספרים וגם מבחינת ההרגשה על המגרש״.