זה מתקרב. מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי, 22:00) לאחד ממשחקיה הגדולים עד היום באירופה. האלופה הישראלית תארח את שחטאר דונייצק החזקה למשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית והערב דיבר המאמן פטריק ואן לוון על האתגר שמצפה לו ולשחקניו באיצטדיון בלומפילד. 

לקראת שחטאר:
"לגבי מה נעשה במגרש, תראו מחר. אנחנו מכבדים את היריבה אבל לא חוששים, נהיה מוכנים כדי להראות את האיכות שלנו. אנחנו יודעים באיזו רמה הם משחקים, ואנחנו מוכנים להראות את האיכויות שלנו. בשבועות האחרונים ראינו קבוצה שרוצה לשחק ולהילחם עד הרגע האחרון וזה משהו שנעשה גם במשחק הקרוב".

על מצב הסגל:
"יונתן (כהן) לא ישחק. לגבי שאר הסגל, כולם בסגל וזמינים לשחק".

על בחירת ההרכב בעיצומו של לו"ז עמוס:
"בכל שבוע אנחנו מוצאים את ההרכב הנכון, וגם חושבים קצת על ההמשך. בגדול, אנחנו מסתכלים על כל משחק לעצמו. אני חושב שהסגל מספיק רחב כדי להתמודד עם המשחקים האלה ושיש לנו מספיק איכות כדי להתמודד".

בוידאו: האימון המסכם והסוער של מכבי

אתה מתכוון להתמקד באימון כעת?
"זו משימה עד לסיום העונה ולאחר מכן נראה. אני נהנה מזה, זה אתגר חדש עבורי, אחרי שעבדתי עם צוותי אימון רבים אני מתרכז בקבוצה הבוגרת של מכבי. זה כיוון שמכבי בחרה ואני חושב שהוא הנכון כרגע".

על המפגש עם שחטאר, בה עבד בעבר:
"יש לי רק זכרונות נעימים. אני מכיר את המועדון, זה היה פרק טוב עבורי שאהבתי וזה נעים לפגוש מועדון קודם שלך ברגעים כאלה. זה נחמד, אבל זה לא משפיע על המחשבות לקראת המשחק".