מכבי ׳שחר׳ אירחה את היריבה מנתניה במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום השני בטבלה כשמנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-13 עם מאזן של ניצחון בודד ו-7 תוצאות תיקו. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שלושה שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור האחרון. מייקל מור פתח בעמד הבלם, הקשר הטנזני, נובאטוס מירושי, חזר אל הקישור ויהלי לזר חזר מפציעה אל עמדת הכנף הימני.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, איתי בן חמו, מייקל מור, רוי רביבו (שון עדרי, 84׳), ניב ברקוביץ׳ (יונתן פז פורטוגז, 84׳), נובאטוס מירושי, רותם יצקר (אלעד קפלן, 70׳), יהלי לזר (אנר אושמנדי, 80׳), אור רוייזמן (אוראל אזרזר, 84׳) ודור תורג׳מן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם הזדמנות טובה עבור מכבי. כבר בדקה ה-3 התקפה מסודרת הסתיימה בהרמה מהאגף הימני, דור תורג׳מן הגיע ראשון אל הכדור אך הבעיטה שלו הלכה החוצה.

עשרים הדקות הראשונות היו בעיקר בשליטה של מכבי והדבר בא לידי ביטוי בהזדמנות של רוצם יצקר שניסה את מזלו מ-20 מטרים אך הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-28 מכבי הייתה קרובה לעלות ליתרון. כדור מקרן קצרה הגיע אל אור רויזמן שבעט ברגל שמאל כדור מסובב שנהדף לקרן על ידי שרון פלדמן.

בדקה ה-34 נתניה הגיעה אל המצב הראשון שלה במשחק. עידן סולימני קיבל את הכדור מחוץ לרחבה מצד ימין, הוא ניסה למצוא את המסגרת והכדור הלך החוצה.

בדקה ה-44 מכבי עלתה ליתרון. כדור עומק נהדר של רותם יצקר הגיע אל אור רויזמן שנתן צ׳יפ מזווית קשה, הכדור חלף מעל השוער פגע במשקוף ונכנס פנימה. 0:1 למכבי. זאת גם הייתה תוצאת המחצית.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות לזכות האורחים. בדקה ה-50 סולימני קיבל את הכדור, הוא חתך למרכז ובעט מעט מעל המשקוף.

דקה לאחר מכן מכבי יצאה למתפרצת נהדרת שהסתיימה בשער נהדר (51). נובאטוס מירושי חטף את הכדור במרכז, הוא מצא את יצקר שלקח את ההתקפה קדימה. יהלי לזר קיבל את הכדור באגף הימני והוא הרים כדור מדויק אל רויזמן שבעט בנגיעה פנימה. 0:2 לזכות מכבי.

בדקה ה-53 נתניה צימקה את התוצאה ל-1:2. כדור קרן קצר הגיע אל איל עבאדי שהתקדם אל סף הרחבה והבעיטה שלו פגשה את הרשת.

בדקה ה-60 שוב מכבי כבשה ושוב זה היה רויזמן שהשלים שלושער. כדור ארוך ומדויק של רוי רביבו הגיע אל לזר שהרים כדור מעולה אל רויזמן שנגח את הכדור פנימה. 1:3 למכבי.

בדקה ה-71 מכבי כמעט וכבשה שער נוסף. ניב ברקוביץ׳ מצא את אלעד קפלן, שנכנס כמחליף, הוא בעט מסף הרחבה כדור שחלף סמוך לקורה והחוצה. 5 דקות לאחר מכן מצב נוסף לצהובים, ברקוביץ׳ הרים אל הרחבה, מירושי נגח מקרוב אך שוער נתניה הצליח להדוף ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-85 נתניה ניסתה לחזור ולאיים. מאור פרץ קיבל את הכדור מצד ימין, הוא בעט מחוץ לרחבה והכדור הלך מעל השער.