לאחר חודשיים וחצי ללא משחקים רשמיים, קבוצת הנוער חזרה אל הליגה. מכבי ׳שחר׳ אירחה את היריבה מאשדוד במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום השני בטבלה עם אותו מאזן כמו של אשדוד הנמצאת במקום ה-1. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אורי הלוי, אור רוייזמן ודור תורג׳מן.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, איתי בן חמו, שון עדרי (מייקל מור, 84׳), רוי רביבו, ניב ברקוביץ׳, רותם יצקר (יונתן פורטוגז פז, 84׳), אלעד קפלן (מוחמד אבו עיאש, 76׳), אורי הלוי (אנר אושמנדי, 61׳), אור רוייזמן ודור תורג׳מן (אביב פלס, 84׳).

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה חיובית עבור מכבי. כבר בדקה ה-2 של המשחק הצהובים איימו על השער בהתקפה מסודרת. אורי הלוי נשלח באגף הימני, הוא נכנס אל תוך הרחבה אך הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-7 אשדוד איימה לראשונה על השער. חלוץ הקבוצה, אדיר לוי, נשלח בכדור עומק אל תוך הרחבה והבעיטה שלו נבלמה אצל תומר אלון שסגר טוב את השער.

בדקה ה-11 הצהובים עלו ליתרון 0:1 בזכות פנדל מדויק של דור תורג׳מן. המהלך החל עוד בהגנה כאשר רוי רביבו חטף כדור בחלק האחורי ושחרר כדור ארוך אל אורי הלוי שחדר לרחבה והוכשל על ידי שוער אשדוד. דור תורג׳מן ניגש אל הבעיטה ומצא את הרשת. 0:1 לזכות מכבי.

שלוש דקות לאחר מכן תורג׳מן כמעט ומצא את הרשת פעם נוספת. החלוץ קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הוא הקשית מעל השוער אך הכדור מצא את הרשת החיצונית.

בדקה ה-17 שתי הקבוצות היו קרובות לכבוש. תחילה זה הייתה אשדוד שיצאה למתפרצת מהאגף הימני. כדור רוחב הגיע אל חמזה מוואסי שבעט ממצב טוב מעל השער. ההתקפה הבאה הייתה שייכת למכבי. כדור עומק אל אור רוייזמן השאיר אותו במצב טוב מול השוער, אך הבעיטה שלו נבלמה.

עד הדקה ה-35 קצב המשחק מעט ירד. שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה מסוכנים אך ללא הצלחה. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:1 לזכות מכבי.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות לזכות האורחים. בדקה ה-47 יותם ויס ניסה את מזלו מחוץ לרחבה והכדור הלך מעל השער. שתי דקות לאחר מכן גם הצהובים איימו על השער. אור רוייזמן נתן כדור רוחב נהדר אל הרחבה, תורג׳מן הצליח להגיע אל הכדור את הבעיטה שלו הלכה החוצה.

בדקה ה-52 שוב מכבי יצאה קדימה. רוייזמן נשלח בכדור עומק אל הצד השמאלי של הרחבה, הוא שחרר בעיטה שחלפה סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-62 לאחר ערבוב ברחבה של מכבי, חלוץ אשדוד, בעט מתוך הרחבה אל מעל השער.

בדקה ה-64 מכבי הכפילה את התוצאה. רוי רביבו מצא את ניב ברקוביץ׳ שחדר אל הרחבה ושחרר בעיטה ברגל שמאל אל הפינה הרחוקה פנימה. 0:2 לזכות מכבי.

שתי דקות לאחר מכן הצהובים כמעט וכבשו שער נוסף. הרמה מצד ימין הורחקה על ידי השוער, רוייזמן בעט את הריבאונד שהורחק מקו השער לקרן.

בדקה ה-68 מכבי השלימה שער נוסף במהלך קבוצתי נהדר. אלעד קפלן נתן כדור עומק נהדדר אל תורג׳מן שמול שוער אשדוד לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה. 0:3 למכבי.

בדקה ה-72 צמד מצבים לשתי הקבוצות. אשדוד איימה ראשונה בבעיטה של נועם מוצ׳ה מתוך הרחבה והכדור הלך מעל השער. לאחר מכן רויזמן היה חופשי בצד שמאל של הרחבה, הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים מהקורה והחוצה.

בדקה ה-78 אשדוד צימקה את התוצאה. כדור רוחב מצד ימין הגיע אל דביר נידם שבעט אל המשקוף ופנימה. אשדוד צימקה ל-1:4.

מכבי לא נרתעה וכבשה את הרביעי שתי דקות לאחר מכן (80). תורג׳מן הרים כדור מדויק אל הרחבה, רויזמן בעט בנגיעה את הכדור פנימה. 1:4 למכבי.

בדקה ה-89 אשדוד צימקה ל-2:4. כדור רוחב מצד שמאל הגיע אל ראשו של חלוץ אשדוד שנגח מקרוב פנימה. 

בסיום המשחק התוצאה נשארה 2:4 לזכות מכבי שחזרה מהפגרה הארוכה עם ניצחון חשוב במאבקי הצמרת.