מכבי ת״א ׳שחר׳ – מ.ס. אשדוד 2:4 (נוער)
לאחר פגרה ארוכה קבוצת הנוער חזרו אל הליגה בסטייל. החניכים של אליעזר בן אהרון גברו על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל לנוער. בזכות הניצחון הצהובים חלפו בטבלה על פני אשדוד ובכך נמצאים נכון לעכשיו במקום ה-1 בטבלה. דור תורג׳מן העלה את הצהובים ליתרון מהנקודה הלבנה (11) וניב ברקוביץ׳ הכפיל במהלך אישי נהדר (64). תורג׳מן השלים צמד (68) וגם בישל לאור רויזמן (80). אשדוד צימקה בתווך (78 ו-89). לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.
 
הפ' חיפה ׳בן ציון׳ – מכבי ת"א ׳עודד׳ 3:2 (נערים א׳)

קבוצת נערים א׳ גם היא חזרה אל הליגה עם ניצחון. הצהובים עשו זאת במשחק חוץ נגד הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-8 של הליגה. מכבי עלתה ליתרון של שני שערים שכבשו אוסקר גלוך וניב הובר במחצית הראשונה. במחצית השניה הפועל חיפה חזרה אל המשחק והשוותה ל-2:2, מכבי לא נלחצה ואוסקר גלוך כבש את שער הניצחון בדקה ה-86 והשלים צמד אישי. הניצחון ממקם את הקבוצה במקום ה-4 מרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה. 

מכבי פ"ת ׳משה דיין׳ – מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳ 3:2 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ השיגה ניצחון חוץ חשוב על מוליכת הטבלה, מכבי פ״ת, במסגרת המחזור ה-8 של הליגה. דווקא המקומיים עלו ראשונים על לוח התוצאות כאשר בדקה ה-24 הצהובים השוו את התוצאה בזכות שער עצמי. רגכ לפני הירידה למחצית פ״ת הצליחה להחזיר את היתרון. במהלך המחצית השניה החניכים של אסי הבר הצליחו להפוך את התוצאה בזכות שערים של תום בלוך ועידו בן שושן. בזכות הניצחון מכבי נמצאת במקום ה-2 בטבלה כשהפער בפסגה עומד על 4 נקודות ומכבי עם משחק חסר.
 
מכבי ת"א ׳אלדד׳ – עירוני קרית גת "צו פיוס" 0:5 (נערים ג׳)

נערים ג׳ המשיכו את המומנטום החיובי מהשבוע שעבר לאחר ניצחון החוץ על רמת השרון 0:3. בשישי הצהובים ניצחו את קבוצת צו פיוס של קרית גת במסגרת המחזור ה-6 של הליגה. לזכות מכבי כבשו: רום סביץ׳, עידו עולי (צמד), אורי עמיוף ונדב הבר. בזכות הניצחון מכבי עלתה למקום ה-1 בטבלה. 

שאר משחקי המחלקה:

מכבי ת"א "ברוך עזרתי" – הפ' ראשל"צ ויימן 1:1 (ילדים א׳ דרום)

הפ' קטמון ירושלים – מכבי ת"א 7:2 (ילדים ב׳ דרום)

מכבי ת"א "עופר דקל" – מכבי עמק חפר 1:4 (ילדים ב׳ צפון)

הפועל ר"ג מרכז – מכבי ת"א ב (טרום ילדים א׳ דרום)

מכבי ת"א צפון – מכבי חיפה ישעיהו 1:0 (טרום ילדים א׳ צפון גביע)