מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מרכין ראש בעקבות מותו של דני לאופר ז"ל. במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל באר שבע המועדון יציין את הפרידה מלאופר בדקת מחיאות כפיים לפני שריקת הפתיחה. כמו כן בני משפחתו של יו"ר מכבי לשעבר יתארחו במשחק.

לאופר שימש כיושב ראש המועדון בין השנים 1987-1992 וזכור כאחד האנשים המרכזיים שהחזירו את מכבי לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי בתחילת שנות ה-90. 

לאחר שהגיע למועדון לקראת סיום שנות ה-80, אחת התקופות הפחות הטובות של מכבי לאורך ההיסטוריה, ההישג הראשון המשמעותי של לאופר עם מכבי היה זכייה בגביע המדינה ב-1987/88. 

יהי זכרו ברוך. דני לאופר (משמאל) ()

בנוסף לכך, לאופר היה האיש שאחראי למעבר המפורסם של אורי מלמיליאן ואבי כהן הירושלמי למכבי לקראת סוף שנות ה-80, שגם סייע לסלול את הדרך להישג השיא שלו עם מכבי – הזכייה באליפות של עונת 1991/92.

לאחר 13 שנים עקרות, מכבי, תחת היו"ר לאופר, החזירה לעצמה ב-91/92 את צלחת האליפות תוך שהיא בונה את אחת הקבוצות הטובות בתולדות המועדון. בעונה ההיא הנחית לאופר את המאמן המבטיח אברם גרנט במכבי, שיחד עם תלכיד נהדר של ותיקים, צעירים וגם זרים חדשים כמו שורה אובארוב ואלכסנדר פולוקארוב, הביא את מכבי לפסגת הכדורגל הישראלי.  

המועדון משתתף בצער המשפחה בתקווה שלא תדע עוד צער. יהי זיכרו ברוך.