מכבי ׳שחר׳ אירחה את הקבוצה מהדרום במסגרת סיבוב ח׳ של גביע המדינה לנוער. הצהובים נכנסו בשלב הנוכחי אל הגביע והם יפגשו את שדרות המשחקת במחוז שפלה נוער והיא נמצאת במקום ה-3 בליגה שלה. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון. בעמדת השוער אור יצחק פתח, בהגנה עילאי תומר ושחר רוזן המגנים ובחוד אביב פלס קיבל את חולצת ההרכב.

ההרכב המלא: אור יצחק, עילאי תומר, איתי בן חמו (הדר מור יוסף, 46׳), מייקל מור (אריאל בלסון, 46׳), שחר רוזן (שון עדרי, 60), רותם יצקר (סיוון גפני, 45׳), יונתן פורטוגז פז, אלעד קפלן, אורי הלוי (אוראל אזרזר, 52׳), אור רויזמן ואביב פלס.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם הזדמנות טובה עבור הצהובים כבד בדקה ה-1 של המשחק. המגן השמאלי, שחר רוזן, נתן כדור רוחב אל הרחבה, אור רויזמן בעט את הכדור שהלך מחוץ למסגרת השער.

שתי דקות לאחר מכן התקפה מסודרת של הצהובים הסתיימה בבעיטה של אלעד קפלן מסף הרחבה, אך הכדור נקלט אצל שוער שדרות, ריבי גריגוריאן.

בדקה ה-6 שוב רויזמן איים על השער של האורחים. הוא חלף על פני שחקן הגנה ובעט את הכדור למסגרת אך השוער הציל לקרן. שלוש דקות לאחר מכן שחקן הכנף הימני, אורי הלוי, השתלט על כדור מחוץ לרחבה והוא בעט כדור שהלך קרוב לחיבורי השער והחוצה.

בדקה ה-13 הצהובים על ליתרון, כדור ארוך של רותם יצקר הגיע להלוי שנתן כדור רוחב אל הרחבה, שוער שדרות הצליח לגעת והכדור הגיע לאור רויזמן שמול שער ריק גלגל את הכדור פנימה. 0:1 למכבי.

שתי דקות לאחר מכן יצקר ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-17 מכבי כבשה את השער השני. רויזמן שכבש את שער היתרון הפעם התכבד בבישול, הוא מצא את אלעד קפלן ברחבה שבעט בנגיעה כדור מדויק אל הפינה הקרובה. 0:2 למכבי.

בדקה ה-25 אביב פלס הוריד בנגיעה לרויזמן שהשאיר את הכדור לקפלן. גם הפעם הקשר בעט מדויק אל הרשת והעלה את מכבי ליתרון 0:3.

בדקה ה-26 מכבי כבש שער נוסף. חמו הכניס כדור עומק ליונתן פוטוגז פז, הקשר הסתובב על המקום והכניס כדור רוחב אל הרחבה, רוימן הקדים את השוער ודחק מקרוב פנימה. 0:4 למכבי.

בדקה 36 מכבי עלתה ליתרון 0:5. יצקר מצא את רויזמן בצד שנתן כדור רוחב נהדר אל קפלן שבעט את הכדור פנימה. שוב שיתוף הפעולה בין קפלן לרויזמן הניב שער נוסף.

דקה 41 מכבי קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר נגיעה ביד של מגן שדרות. רותם יצקר ניגש לבעוט והוא דייק מהנקודה הלבנה.

בדקה ה-44 עילאי תומר נתן כדור רוחב נהדר אל הרחבה, אביב פלס נגח את הכדור פנימה. 0:7 למכבי.

רגע לפני הירידה למחצית פלס מצא את רויזמן שחלף על פני המגן ובעט כדור מדויק אל הפינה הרחוקה פנימה. 0:8 למכבי במחצית.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה בהמשף ישיר למחצית הראשונה. בדקה ה-50 הלוי הרים כדור לרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה של שדרות ונכנס פנימה כשער עצמי.

בדקה ה-64 מכבי כבשה את השער העשירי. אלעד קפלן קיבל את הכדור במרכז, הוא הצליח לחלוף על פני שחקן הגנה ולבעוט את הכדור אל הפינה הרחוקה פנימה.

בדקה ה-68 שון עדרי, שנכנס כמחליף, בישל לאלעד קפלן שער נוסף. 0:11 למכבי.

בדקה ה-87 פלס השתלט על הכדור אחרי הרחקה של הגנת שדרות, הוא בעט מסף הרחבה אל הרשת. 0:12 למכבי.