מכבי ׳שחר׳ מתארחת אצל היריבה מחדרה במסגרת המחזור ה-19 של הליגה. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום הרביעי בטבלה כשמנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-6 בטבלה. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אורי הלוי, אור רויזמן ודור תורג׳מן.

ההרכב המלא: אור יצחק, עילאי תומר (אריאל בלסון, 90׳), איתי בן חמו, שון עדרי, שחר רוזן, יונתן פוטוגז פז (רותם יצקר, 67׳), נובאטוס מירושי, אלעד קפלן (ניב ברקוביץ׳, 56׳), אורי הלוי (יהלי לזר, 67׳), אור רויזמן (אנר אושמנדי, 90׳) ודור תורג׳מן.

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק הייתה בשליטה של מכבי, הדבר בא לידי ביטוי בשני מצבי הבקעה טובים עבור הצהובים. ההתקפה הראשונה הגיעה מהצד הימני כאשר בעיטה של עילאי תומר הגיעה אל אלעד קפלן שבעט מסף הרחבה סמוך לקורה והחוצה. דקה לאחר מכן גם דור תורג׳מן איים על השער אך הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

בדקה ה-22 חדרה איימה לראשונה על השער. חלוץ הקבוצה, ליאב פרדה, בעט מצד ימים כדור עוצמתי שנקלט אצל אור יצחק.

בדקה ה-30 קשר הצהובים, יונתן פורטוגז פז, השתלט על כדור חוזר ובעט בעוצמה מרחוק אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה. שתי דקות לאחר מכן התקפה מסודרת של הצהובים הסתיימה בצ׳יפ של אור רויזמן מעל השוער אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-35 זה כמעט נכנס עבור מכבי. רויזמן שחרר בעיטה מסובבת בשמאל, אך שוער היריבה הדף את הכדור. אורי הלוי הגיע ראשון אל הריבאונד אך הבעיטה שלו הכלה החוצה.

בדקה ה-43 מכבי עלתה ליתרון מוצדק. אור רויזמן קיבל את הכדור במרכז, הוא שחרר בעיטה מסובבת ברגל שמאל שהלכה היישר אל הרשת. 0:1 למכבי.

רגע לפני הירידה למחצית הקשר הטנזני, נובאטוס מירושי, בעט מתוך הרחבה כדור שהלך מעל משקוף השער. במחצית התוצאה נשארה 0:1 למכבי.

מחצית שניה
רבע השעה הראשונה של המחצית השניה הייתה שקולה יחסית. מכבי אמנם שלטה יותר בכדור אך לא הצליחה לתרגם זאת למצבי הבקעה.

בדקה ה-60 הצהובים כמעט והכפילו את התוצאה. כדור חופשי של רויזמן הגיע אל איתי בן חמו שנגח למרכז הרחבה, ניב ברקוביץ׳ הגיע ראשון ובעט מקרוב אל השער, אך הכדור נבלם על ידי ההגנה והכדור יצא לקרן.

בדקה ה-82 זה כמעט נכנס עבור מכבי. כדור רוחב של שון עדרי הגיע אל איתי בן שנתן בעיטת עקב, אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה והחוצה.

בתוספת הזמן חדרה הצליחה להשוות במצב היחיד שלה במחצית השניה. הרמה מהאגף השמאלי הגיעה אל עומר יונס שנגח את הכדור פנימה. חדרה השוותה ל-1:1 וזאת גם הייתה תוצאת הסיום.