3 ימים לאחר הניצחון על מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה, מכבי תחזור הערב (ראשון, 21:00) לליגת הבורסה לניירות ערך, שמתחדשת לאחר הפוגה כפויה בעקבות המצב הביטחוני. הפעם, האלופה תתתארח באיצטדיון המושבה אצל מכבי פ"ת למשחק במסגרת המחזור ה-34.

כאשר נותרו עוד 3 מחזורים בלבד לסיום העונה מכבי מדורגת במקום השני במרחק של 4 נקודות מהמוליכה מכבי חיפה, שתשחק במקביל מול מ.ס אשדוד באיצטדיון סמי עופר. 

שחקניו של פטריק ואן לוון ינסו להמשיך את היכולת הטובה ממשחק הגביע מול מכבי חיפה, בו למרות חיסורים רבים השיגה הקבוצה את הכרטיס לגמר הגביע מול הפועל תל אביב. הפעם ייאלץ המאמן להסתדר ללא הקפטן שרן ייני שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. הבוקר ערכה הקבוצה אימון בו השתתפו גם השחקנים הזרים, ששבו לישראל.

מהעבר השני השני מכבי פ"ת מדורגת במקום הרביעי עם 46 נקודות, 5 פחות מאשר למ.ס אשדוד שמדורגת שלישית. הקבוצה ממלאבס נמצאת בעיצומו של המאבק על הכרטיס לאירופה ותגיע למשחק לאחר ניצחון חוץ 1:2 על קריית שמונה במחזור הקודם. 

כזכור, הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון של הפלייאוף ואז צמד מאוחר, ונהדר, של אדוארדו גררו העניק למכבי ניצחון 1:3 לאחר שיוויון שהחזיק מעמד עד הדקות האחרונות.

מוקדם יותר העונה נפגשו הקבוצות פעמיים גם במסגרת העונה הסדירה, כאשר כל קבוצה הצליחה לנצח פעם אחת. בביקור הקודם של מכבי באיצטדיון המושבה היא ניצחה 0:1 הודות לשער של עדן קארצב.