בואו נדבר תכלס, ככל שהביצועים הספורטיביים שלכם ממשיכים להשתפר בשאיפה להגיע ליעדי כושר טובים יותר, האימון הופך להיות קשה יותר ובאותו זמן דרישות הגוף שלכם לרכיבים תזונתיים עולות. כדי לעמוד בעומסים הנדרשים בזמן ביצוע פעילות גופנית, חשוב להקפיד על אספקת אנרגיה טובה ועל צריכת רכיבי-תזונה שונים שמטרתם להעניק לכם המתאמנים את מה שאתם צריכים לתפקוד אופטימאלי ולמניעת חסרים תזונתיים אפשריים.

 

אלו המלצות המומחים של סופהרב לתוספי תזונה ייעודים לספורטאים מתחילים או מקצועיים:

אלפא ספורט- כשמחפשים תוסף אחד שהוא מולטי טאלנט אז אלפא ספורט! מולטי ויטמין מינרל היחיד שמותאם לעוסקים בפעילות גופנית באופן מקצועי או כתחביב. מכיל שילוב של כ-40 רכיבים באיכות הגבוהה ביותר.

 

כורכומין ליקוויד ג'ל– מלך התוספים שאף שגרת ספורט לא שלמה בלעדיו. מחקרים מראים שנטילת תוסף כורכומין – הרכיב הפעיל בשורש הכורכום, יכולה לסייע להתאוששות מאימון ובכך לסייע לספורטאי לחזור לשגרת האימונים ולעבור לשלבי אימון מתקדמים יותר. כורכומין ליקוויד ג'ל של סופהרב עם פטנט ייחודי BCM-95 שתורם לספיגה טובה יותר פי 10.

מגנזיום ציטראט יחד עם ויטמין B6 מגנזיום הוא מינרל חיוני המשתתף בתהליכים רבים בגוף האדם. ספורטאים מאבדים מגנזיום בזיעה ובשתן ומחסור בו בקרב העוסקים בפעילות גופנית מתבטא בעיקר בכיווץ שרירים תוך כדי מאמץ, לאחריו או במהלך שנת הלילה. המוצר של סופהרב משלב יחד עם המגנזיום גם ויטמין B6 החיוני לפעילות המגנזיום בגוף, לספיגה אופטימאלית ושמירה על המאזן הנחוץ בגוף.

קפאין– הבוסט שכולם מכירים. זה לא סוד שקפאין הוא תוסף תזונה שזוכה לפופולאריות רבה בקרב הספורטאים. הקפאין מוכר כמעורר טבעי המשפר ביצועים ספורטיביים. קפאין של סופהרב מאושר לשימוש על ידי כל ארגוני הספורט המקצועי.

מלחים– פורמולת מלחים ייחודית המיועדת לעוסקים בספורט, להשבת מאזן מינרלים תקין בזמן פעילות גופנית. בעת פעילות גופנית מאומצת הנמשכת מעל 2-3 שעות פועל מנגנון בקרה אשר גורם לגוף האדם לקרר את עצמו ולהפריש זיעה ברמה מוגברת. ספורטאי מאבד בזיעה מים ומלחים אשר חשובים לפעילות התקינה של גוף האדם. איבוד מלחים אלו ללא השלמה חיצונית עלולה לגרום לעייפות, ירידה בביצועים ספורטיביים, התכווצויות שרירים ואף התייבשות.