מכבי תל אביב תשוב ביום ראשון הקרוב (20:30) לאיצטדיון בלומפילד, שבפעם הראשונה מזה יותר משנה יהיה מלא באוהדים. האלופה תארח את מכבי חיפה למשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-33 והיום (חמישי) דיבר הקפטן שרן ייני לקראת המפגש הקרוב וסיפר על הגישה איתה מגיעה אליו הקבוצה. 

עוד באתר

צפו בייני מדבר לקראת המשחק:

"אנחנו שחקנים שכל הזמן המוטיבציה שלנו מגיעה מהרצון לנצח", אמר ייני, "כשאנחנו לא מצליחים ונותנים הכל, אין מה לעשות אנחנו מאוכזבים. אבל אנחנו עדיין יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי להשיג תוצאות טובות יותר ולהיראות טוב יותר במשחקים הבאים".

"מכבי ת"א עלתה השנה לשלב הבתים בליגה האירופית, עלתה משלב הבתים לשלב הבא, זכינו בגביע הטוטו ובסופרקאפ. בד.נ.א שלנו אנחנו תמיד רוצים לנצח ועושים הכל כדי לנצח", הוסיף הקפטן, "אף פעם אין לנו הבטחה שנעשה את זה אבל זו המטרה שלנו בכל משחק ובכל אימון. נשארו שני תארים מאוד חשובים. המשחק הבא שלנו הוא משחק ליגה נגד מכבי חיפה, שבוא נגיד את האמת, היא תלויה בעצמה. אבל מי שלא מאמין הוא לא מכביסט אמיתי. אנחנו מאמינים. בשביל הרגעים האלה אנחנו משחקים כדורגל. שאנחנו באים עם הגב לקיר ופתאום צריכים לעשות משהו מיוחד, להתעלות על עצמנו בתור ספורטאים, בתור כדורגלנים, בתור אנשים – ואנחנו מחכים למשחק הזה".

על האווירה הצפויה במשחק:
"כמובן שזה מאוד מרגש שבלומפילד הולך להיות מלא אחרי שנה פלוס-מינוס. זה מרגש והאוהדים שלנו מצפים למשחק הזה, אנחנו מצפים. אנחנו רוצים לקבל הרבה תמיכה, ויודעים שנקבל. אנחנו מאמינים באוהדים שלנו ואני בטוח שהם מאמינים בנו כדי שנעשה את הטוב ביותר, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר למכבי ת"א".