עונת 2020/21 של ליגת הבורסה לניירות ערך תגיע מחר (ראשון, 20:30) לקו הסיום. מכבי תארח את הפועל קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-36 והאחרון, ובמקביל תקווה להפסד של מכבי חיפה שתארח את הפועל ב"ש במאבק אליפות שיתנקז ל-90 דקות אחרונות בהחלט. יממה לפני, דיבר היום המאמן פטריק ואן לוון על מה שצפוי לו ולשחקניו במשחק שייערך בבלומפילד.

"אנחנו עדיין מתחרים על האליפות במחזור האחרון, זה משהו שלא חשבנו עליו לפני חודשים רבים", אמר ואן לוון, "היו לנו עליות וירידות בשבועות האחרונים, משחקים עם שערים, עם פחות שערים, אבל עדיין הרבה הזדמנות. כן, אנחנו מוכנים למחר".

על הדילמה בבחירת הסגל:
"תמיד יש מחשבות חיוביות ושליליות סביב משחקים אבל בסופו של דבר אני יכול להיות מרוצה מהמאמץ של כל השחקנים שכשירים, ברגעים כאלה קשה לפעמים להשאיר שחקנים בחוץ".

על כשירות השחקנים:
"הכל ברור לגבי מי כשיר ומי לא. אותם השחקנים שלא היה כשירים למשחק באשדוד לא יהיו כשירים גם מחר. אחד שיכול לחזור לסגל, אבל התאמן רק פעם אחת עם הקבוצה, עשוי להיות יונתן כהן אבל נראה".

על האווירה הצפויה:
"בניגוד לפתיחת העונה כעת אנחנו משחקים לעיניי האוהדים שלנו, אנחנו מקווים שמחר האוהדים שלנו, שלא היתה להם הזדמנות לרכוש כרטיס עד כה יגיעו לאיצטדיון"

על זימונו של מתן בלטקסה לנבחרת ישראל:
"עבור שחקנים עם קריירה בליגה הראשונה בישראל, שלא קיבלו זימון והעונה מקבלים הזדמנות לשחק בעמדה שהיא נדירה בכדורגל, בלם עם רגל שמאל, ועושים עבודה טובה – אז אפשר לומר שהוא הרוויח את הזימון שלו בזכות ההופעות שלו העונה".

יש לך תחזית למחר?
"נשחק את המשחק שלנו, זו התחזית שאני יכול לתת, על זה אנחנו עובדים. ננסה לשחק בסגנון שלנו"