"אנחנו מאושרים מהניצחון, הגענו לכאן כחבורה של גברים, אני גאה בכל אחד מהם", אמר הערב איתי שכטר לאחר שצמד נהדר שכבש העלה את מכבי לגמר גביע המדינה עם ניצחון 0:2 על מכבי חיפה.

צפו בשכטר מדבר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק:

"עברנו ימים לא פשוטים, אבל אנחנו עם חזק ומדינה חזקה וגם ברגעים פחות נעימים אנחנו נמצאים אחד בשביל השני. אני מודה על הזכות לשחק גם בתקופה כזאת ובלי הצבא שלנו זה לא היה קורה", התייחס תחילה שכטר לתקופה האחרונה, "ברגע שהזרים הלכו והתחילו אזעקות הצוות אסף אותנו ונתן לנו את הביטחון האמיתי מהרגע הראשון, התעסק בנו כדי שנבוא מוכנים. אנשים פה שמו את הלב. בכדורגל אמיתי, במיוחד במשחקים כאלה, הלב מאוד משמעותי אני גאה בחברים שלי, הניצחון הזה שלהם. ראיתי אריות מאחורי וכשאתה רואה מאחורייך אריות אתה יודע שאתה במקום טוב, אני גאה בכל אחד מהם".

"מכבי זה מועדון חזק, נותן לנו את כל התנאים כדי להצליח", הוסיף החלוץ הוותיק, "גם ברגעים פחות נעימים. יש פה חדר הלבשה חזק שעבר הרבה דברים העונה. יש פה קבוצה ומועדון חזק. דיברנו על זה שבכדורגל לא מגיעים לרגעים האלה הרבה. אנחנו צריכים לאסוף אחד את השני. הגענו לגמר, זה יפה ונחמד אבל מבחינתי הדבר הכי חשוב זה לקחת את הגביע".