מכבי תל אביב רשמה הערב (רביעי) ניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א במסגרת המחזור ה-35 בליגת הבורסה לניירות ערך. אחרי 77 דקות של שליטה כמעט מוחלטת של מכבי, אדוארדו גררו באחת מהנגיעות הראשונות שלו בכדור כבש את שער הראשון. בדקה ה-88 בישל גררו את השני של הצהובים אותו כבש אילון אלמוג. מוגיס צימק בדקה ה-90.

הצהובים ניצלו איבוד נקודות של חיפה שנפרדה ב-1:1 דרמטי עם קרית שמונה, וקבעה ערב מחזור אחרון דרמטי במיוחד כשהפער מהמקום הראשון צומצם ל-2 נקודות בלבד.

הרכב פותח:

אחרי חזרתם של השחקנים הזרים לארץ, ואן לוון בחר לערוך מספר שינויים בהרכב כשהרננדס, סבוריט וג'ראלדש פתחו בקו ההגנה עם מתן בלטקסה. עדן קארצב פתח במרכז הקישור יחד עם דור פרץ ושרן ייני. דן ביטון, טל בן חיים ואיתי שכטר פתחו בחלק הקידמי.

מחצית ראשונה:

כבר בשנים הראשונות פריצה של טל בן חיים הסתיימה בנפילה של החלוץ ברחבת אשדוד אבל השופט הורה להמשיך את המשחק. מגמת הלחץ מפתיחת המשחק המשיכה ודן ביטון כמעט וכבש את הראשון כשכדור חופשי שלו מ-18 מטרים חמק סמוך ממשקוף שערה של אשדוד.

בדקה 20 גם שכטר רשם הזדמנות נוספת בבעיטה מחוץ לרחבה בתום חטיפת כדור של מכבי במרכז המגרש.

מכבי המשיכה לשלוט במשחק אך התקשתה להגיע למצבים ממשיים, כשרגע לפני שהקבוצות ירדו למחצית דווקא דין דויד רשם את ההזדמנות המסוכנת מצידה של אשדוד אחרי שהשתחרר סמוך לרחבה ובעט כדור לידיים של טננבאום.

מחצית שנייה:

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב. מכבי המשיכה לחפש את השער הראשון וניסיונות של ייני וקארצב נתקלו בהגנה הצפופה של אשדוד. בדקה ה-60 ערך ואן לוון חילוף מרובע במשחק: פיבן, חוזז, אלמוג ובלקמן נכנסו על חשבונם של ייני, קארצב, בן חיים ושכטר.

שחר פיבן היה קרוב לכבוש את שער היתרון באחת מהנגיעות הראשונות שלו בכדור שסיים התקפה בבעיטה מ-16 מטרים אבל הכדור נהדף ברגע האחרון לקרן.

בדקה ה-73 ואן לוון הוסיף למערכה את אדוארדו גררו על חשבונו של דן ביטון. בדקה ה-77 הצהובים זכו בכדור חופשי מ-18 מטרים. חוזז הדביק את הכדור לעמוד שערו של משפתי. אלמוג השתלט על הריבאונד, העביר לבלטקסה שניסה בעיטה מזווית קשה אך הפעם משפתי היה במקום להדוף. גררו השתלט על הריבואנד והמשיך פנימה. 0:1 למכבי!

בדקה ה-88 מכבי רשמה מתפרצת למופת שהחלה עם ג'ראלדש שחטף כדור בחצי המגרש של הצהובים, המשיך לגררו שבישל לאלמוג. האחרון מתוך הרחבה דייק פנימה. 0:2 למכבי!

כעבור דקה מוגיס של אשדוד צימק את התוצאה אחרי שמשיך כדור רוחב ברחבה של מכבי פנימה. 2:1. בסיום מכבי ניצחה את המשחק רגע לפני המחזור האחרון של עונת 20/21.