מכבי ׳שחר׳ אירחה את הפועל ת״א במסגרת המחזור ה-18 של הליגה ומחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום השלישי בטבלה כשמנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-6 בטבלה. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, בחר לפתוח בהרכב זהה ממשחק הגביע האחרון בו הקבוצה ניצחה את בני סכנין.

ההרכב המלא: תומר אלון, אריאל בלסון (אביב פלס, 83׳), איתי בן חמו, מייקל מור, שחר רוזן, יונתן פוטוגז פז (נובאטוס מירושי, 60׳), שון עדרי (רותם חצקר, 60׳), אנר אושמנדי (עילאי תומר, 83׳), יהלי לזר (אורי הלוי, 73׳), אור רויזמן ודור תורג׳מן.

מחצית ראשונה
עשר הדקות הראשונות של המשחק היו קצביות מאוד. בדקה ה-9 התקפה מסודרת של הצהובים שהחלה אצל שון עדרי, הסתיימה בבעיטה עוצמתית של אנר אושמנדי מ-20 מטרים שהלכה אל משקוף השער.

דקה לאחר מכן גם הפועל ת״א איימו על השער. נתן שמסיאב קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוא הצליח להשתחרר ולבעוט כדור מסוכן שהלך החוצה.

בדקה ה-13 מכבי יצאה להתקפה מהאגף השמאלי, אור רויזמן קיבל את הכדור, הוא התקדם מעט והרים כדור מדויק אל ראשו של דור תורג׳מן שנגח החוצה. שלוש דקות לאחר מכן שוב מכבי הייתה קרובה מאוד לעלות ליתרון. שוב מהאגף השמאלי, הפעם כדור רוחב של שחר רוזן נבלם על ידי ההגנה אל אור רויזמן שבעט ממצב טוב מעל המשקוף והחוצה.

בדקה ה-27 רויזמן היה קרוב למצוא את השער. שון עדרי הכניס כדור עומק מצוין אל שחקן הכנף שהצליח לעבור את המגן אך הבעיטה שלו ברגל ימין הלכה החוצה.

בדקה ה-34 קרן של הצהובים שהרים רויזמן הגיע אל ראשו של איתי בן חמו שנגח טוב אל השער, אך הכדור פגש את המשקוף ויצא החוצה.

בדקה ה-42 הפועל ת״א הצליחה לחטוף כדור במרכז המגרש, ההתקפה הסתיימה בבעיטה של דין סופר שנקלטה אצל תומר אלון.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם שער יתרון של הפועל ת״א בניגוד למתרחש על כר הדשא. בדקה ה-52 נתן שמסאייב קיבל את הכדור בצד ימין, הוא ניסה להרים את הכדור שעשה את המסלול מעל אלון אל תוך השער. 0:1 להפועל ת״א.

בדקה ה-65 הצהובים חזרו לאיים על השער. רויזמן קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא נתו כדור רוחב טוב אל הרחבה אליו הגיע דור תורג׳מן שניסה לדחוק מקרוב, אך הכדור לא הלך אל המסגרת.

בדקה ה-78 כדור קרן ארוך הגיע אל איתי בן חמו שנגח חזרה אל המרכז, הכדור פגע ברותם יצקר ויצא החוצה.

בדקה ה-90 הרמה מהאגף השמאלי הגיעה אל בן חמו שהיה במצב מצוין מול השער אך הנגיחה שלו הלכה מעל השער. דקה לאחר מכן הצהובים חטפו כדור במרכז, אורי הלוי מצא את רויזמן שבעט אל המסגרת אך שוער היריבה הצליח להגיב בזמן ולעצור את הכדור ובכך למנוע שער בטוח.