מכבי ׳שחר׳ התארחה אצל הקבוצה מסכנין במסגרת המחזור ה-17 והאחרון בליגת העל לנוער ורגע לפני הפלייאוף. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום הרביעי בטבלה כשמנגד היריבה מגיעה למפגש מהמקום ה-9 בטבלה. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון כאשר בחלק הקדמי פתחו אור רויזמן, אורי הלוי ודור תורג׳מן שחזר מפציעה.

ההרכב המלא: תומר אלון, אריאל בלסון, איתי בן חמו, מייקל מור, שחר רוזן, יונתן פוטוגז פז, שון עדרי, אנר אושמנדי, אורי הלוי, אור רויזמן ודור תורג׳מן.

מחצית ראשונה
המחצית הראשונה של המשחק הייתה בעיקר בשליטה של מכבי. כאשר הצהובים הגיעו למספר מצבים טובים מול השער.

אחד מהמצבים הגיע מכדור קרן שננגח על ידי מייקל מור אל השער, אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

דור תורג׳מן חטף כדור 25 מטר מהשער, הוא חלף על פני המגן ובעט מקצה הרחבה כדור שעבר סמוך לקורה. מתפרצת לאחר מכן אורי הלוי נתן כדור רוחב שנבלם על ידי השוער והגיע אל תורג׳מן, הכדור פגע בו ויצא החוצה מקרוב.

בנוסף גם בעיטות של איתי בן חמו ומייקל מור מחוץ לרחבה לא מצאו את המסגרת. לקראת סיום המחצית הלוי יצא למתפרצת הוא בעט חזק אל השער אך שוער סכנין הצליח לעצור את הכדור.

סכנין הצליחו לאיים פעמיים על השער במהלך המחצית, שתי בעיטות מחוץ לרחבה נקלטו אצל תומר אלון. המחצית הסתיימה בתוצאה 0:0.

מחצית שניה
המחצית השניה כבר נראתה אחרת לגמרי והיא הייתה שייכת לצהובים.

השער הראשון של מכבי הגיע בהתקפה במתפרצת בדקה ה-67, אור רויזמן דהר קדימה בצד השמאלי, הוא מסר כדור אחורה אל אנר אושמנדי שבעט בנגיעה פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-70, השער השני היה מאוד דומה לראשון רק שהוא הגיע מהאגף הימני. יהלי לזר היה זה שקיבל את הכדור, הוא נתן כדור ארוך אל רויזמן שבאחד על אחד מול השוער הצליח למצוא את הרשת. 0:2 למכבי.

בדקה ה-78 הצהובים כבשו את השער השלישי. לזר קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוא הוריד אחורה לאביב פלס שבעט מקצה הרחבה אל הפינה הרחוקה פנימה. 0:3 למכבי.

בדקה ה-86 החגיגה נמשכה, דור תורג׳מן קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובמבצע של אחד על אחד עם השוער בעט את הכדור פנימה ובכך השלים 0:4 לזכות הצהובים.