קבוצת נערים א׳ של המועדון, מכבי ת״א ׳עודד׳ השיגה הערב (ד׳) את גביע המדינה לאחר ניצחון 2:4 על הפועל ת״א במעמד הגמר היוקרתי שהתקיים באצטדיון המושבה. החניכים של אורי דוד השלימו מסע מופלא שהסתיים בזכייה בתואר כאשר שני השערים האחרונים, של אוראל באיה ויקיר זילברמן הובקעו בתוך תוספת הזמן לאחר שלוח התוצאות הראה על 2:2.

ההרכב הפותח: רועי עמדי, עידו מזרחי, ארי מרנשטיין, אופק ששון, אדיר קורדובה, עומרי ג׳רפי, רוי נאוי, בר לין, אוראל באייה, אוסקר גלוך ויקיר זילברמן.

מחצית ראשונה
פתיחת המחצית הראשונה הייתה שקולה יחסיית. כאשר שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה ללא הצלחה. בדקה ה-18 בניגוד למתנהל על כר הדשא, הפועל תל אביב עלתה ליתרון. התקפה מתפרצת מצד שמאל הסתיימה בבעיטה יחסית חלשה מחוץ לרחבה של שגיא גניס, שוער הצהובים, רועי עמדי, לא הצליח להדוף את הכדור שפגש את הרשת. מיד לאחר מכן, בדקה ה-26 מכבי חזרה אל המשחק. בעיטה חופשית של אוסקר גלוך מ-20 מטרים פגשה את החומה ונכנסה פנימה. מכבי השוותה ל-1:1.

בהמשך המחצית הצהובים שלטו יותר והדבר בא לידי ביטוי במגיחה של יקיר זילברמן שנהדפה וצמד בעיטות מסוכנות של אוראל באייה וגלוך. לפני הירידה למחצית גם הפועל ת״א איימה על השער. בעיטה מסף הרחבה של תאי עבד נקלטה אצל עמדי.

מחצית שניה

המחצית השנייה היתה סוערת ודרמטית ובדקה ה-54 דווקא הפועל תל אביב היתה זו שעלתה ליתרון בזכות פנדל מדוייק של יהלי לביא. מכבי לא נשברה ו-20 דקות לאחר מכן הצליחה לחזור למשחק. מסירת רוחב של אוראל באיה מצאה את יקיר זילברמן במרכז והחלוץ הצליח לדחוק את השיוויון.

בדקות הסיום כבר היה נראה שהגביע בורח למכבי לאחר שהאדומים קיבלו פנדל נוסף. אלא שהפעם עצירה גדולה של השוער רועי עמדי מנעה כיבוש והשאירה את הצהובים בתמונה. 

הדרמה האמיתית התרחשה בתוספת הזמן. רגע לפני שהגמר גלש להארכה מכבי יצאה למתפרצת קטלנית בסיומה מסירה נהדרת של גלוך השאירה את באיה באחד על אחד מול השוער ושחקן ההתקפה שלח לרשת. 2:3 למכבי. לשחקנים של אורי דוד עוד היה זמן לכבוש את הרביעי 6 דקות בתוך תוספת הזמן. בר לין החל במהלך עם פריצה נפלאה מימין, עבר שני שחקנים ויישר רוחב שזילברמן שלח לרשת והשלים צמד נהדר. 

בדרך אל גמר הגביע הצהובים עברו דרך ארוכה. בשלבים הראשונים הצהובים פגשו את הפועל אשקלון והפועל ר״ג כאשר בשני המשחקים התוצאה הייתה 0:5 עבור מכבי. בשלב שמינית הגמר כבר הייתה דרמה, החניכים של אורי דוד וג׳פרי ישי, הגיעו למשחק חוץ נגד הפועל ב״ש. שתי דקות לסיום המשחק מכבי הייתה בפיגור 3:1, עד סיום המשחק הצהובים השוו את התוצאה ובהארכה הצליחו לנצח 3:6.

בשלב רבע הגמר נערים א׳ ניצחו את בני יהודה בבית 2:4 ובשלב חצי הגמר שהתקיים באצטדיון רמת גן הצהובים השלימו ניצחון מרשים 1:4 על מכבי פ״ת ובכך השיגו את הכרטיס לגמר גביע המדינה.