מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מפתח תקוה במסגרת חצי גמר גביע המדינה לנוער. הצהובים הגיעו אל השלב הנוכחי לאחר שבסיבוב ח׳ גברו 0:13 על הקבוצה משדרות, בשלב שמינית הגמר 1:4 על סכנין בחוץ וברבע הגמר 2:3 על הפועל ת״א בדרבי. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שני שינויים בהרכב הקבוצה כשנובאטוס מירושי בחר לפתוח בחלק הקדמי עם יהלי לזר, אור רויזמן ודור תורג׳מן.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, איתי בן חמו, מייקל מור, רוי רביבו (שון עדרי, 85׳), יונתן פוטוגז פז (אנר אושמנדי, 62׳), רותם יצקר (אלעד קפלן, 85׳), ניב ברקוביץ׳, יהלי לזר (אורי הלוי, 74׳), אור רויזמן ודור תורג׳מן.

מחצית ראשונה
הפתיחה של המשחק הייתה שייכת לצהובים שכבר בדקה ה-2 של המשחק איימו על השער. רותם יצקר קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה חזקה שפגשה רק את הרשת החיצונית.

בדקה ה-6 פתח תקוה הגיעה לחצי מצב. אמיר אלטורי נשלח בכדור עומק בצד ימין של הרחבה, הבעיטה שלו מזווית קשה הלכה החוצה. כמה דקות לאחר מכן אריאל לוגסי, שחקן הכנף של פתח תקוה, פרץ בצד שמאל ובעט כדור מסובב שחלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-17 הצהובים התקרבו אל השער. יונתן פורטוגז פז השתלט על כדור חוזר והוא שחרר בעיטה עוצמתית שחלפה סנטימטרים מהקורה והחוצה.

בדקה ה-26 פתח תקוה עלתה ליתרון בהתקפה מתפרצת. כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל שלו דניאל שנגח מקרוב פנימה. 0:1 לפתח תקוה.

בדקה ה-32 מכבי הייתה קרובה לשיוויון בשתי הזדמנויות טובות. ההזדמנות הראשונה הייתה שייכת ליצקר שבעט מרחוק כדור שנקלט אצל מאור ארליך. בהתקפה הבאה שהגיעה מצד שמאל אור רויזמן מצא את יהלי לזר במרכז הרחבה שבעט אל המסגרת אך שוב ארליך היה במקום והציל שער בטוח.

בדקה ה-44 רויזמן ניסה את מזלו מצד ימין כאשר הוא שחרר בעיטה מסובבת ברגל שמאל אך הכדור הלך מעל השער. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:1 לפתח תקוה.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות של הצהובים. בדקה ה-46 רויזמן קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא בעט כדור אלכסוני חד שהלך החוצה.

בדקה ה-54 שוער פתח תקוה הציל שער בטוח עבור קבוצתו. רויזמן נתן כדור עומק אל תוך הרחבה, דור תורג׳מן הסיט את הכדור אל השער, אך ארליך הגיב מהר והציל לקרן.

בדקה ה-69 יצקר מצא את תורג׳מן בצד שמאל, החלוץ חתך למרכז ובעט כדור מסובב ברגל ימין שחלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-84 שוב מכבי איימה על השער. רוי רביבו הרים את הכדור אל הרחבה ואנר אושמנדי בעט את הכדור בנגיעה החוצה.

בתוספת הזמן פתח תקוה יצאה למתפרצת שהסתיימה בבעיטה של אמיר אלטורי, תומר אלון הדף לקרן. בסיום התוצאה נשארה 0:1 לפתח תקוה. הצהובים נפרדים מהגביע בשלב חצי הגמר.