מכבי ׳שחר׳ מארחת את היריבה העירונית במסגרת רבע גמר גביע המדינה לנוער. הצהובים הגיעו אל השלב הנוכחי לאחר שבסיבוב ח׳ גברו 0:13 על הקבוצה משדרות ובשלב שמינית הגמר 1:4 על סכנין בחוץ. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שני שינויים בהרכב הקבוצה כשנובאטוס מירושי נותר מחוץ לסגל בעקבות צהובים ובמקומו פתח ניב ברקוביץ׳. מייקל מור פתח בהגנה.

ההרכב המלא: אור יצחק, עילאי תומר, איתי בן חמו, מייקל מור, שחר רוזן, יונתן פוטוגז פז (רותם יצקר, 68׳), שון עדרי (אנר אושמנדי, 77׳), ניב ברקוביץ׳, אורי הלוי (יהלי לזר, 65׳), אור רויזמן ודור תורג׳מן.

מחצית ראשונה
ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת להפועל ת״א. בדקה ה-4 של המשחק התקפה מתפרצת הסתיימה בבעיטה מתוך הרחבה של משה סבאן, אור יצחק הצליח להדוף את הכדור לקרן.

בדקה ה-7 הצהובים איימו על השער וכמעט עלו ליתרון. דור תורג׳מן נתן צ׳יפ גאוני מעל ההגנה שמצא את ניב ברקוביץ׳ מול שער היריבה, הבעיטה שלו הלכה אל הרשת החיצונית והחוצה.

בדקה ה-12 הלחץ של מכבי השתלם לשער יתרון. תורג׳מן מצא בעקב את עילאי תומר בצד ימין, המגן שלח את אורי הלוי באגף שנתן בנגיעה כדור רוחב מדויק אל הרחבה. ניב ברקוביץ׳ הגיע ראשון אל הכדור ודחק מקרוב פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-16 הפועל חזרו לאיים על השער. הרמה מהאגף הימני הגיעה אל ראשו של סבאן שנגח מחוץ למסגרת.

בדקה ה-22 אור רויזמן בעט כדור חופשי מ-25 מטרים אל הפינה הרחוקה, הכדור הלך שטוח אך הוא חלף סמוך לקורה והחוצה. דקה לאחר מכן הצהובים כבשו שער נוסף בהתקפה מתפרצת אך שופט המשחק קבע כי היה נבדל והשער נפסל.

בדקה ה-42 הפועל כמעט והשוו את התוצאה. התקפה מצד ימין הסתיימה בכדור רוחב אל גיא סביליה שבעט בנגיעה אל המסגרת, אור יצחק הציל כדור ענק ומנע שער שיוויון.

רגע לפני הירידה למחצית הצהובים עלו ליתרון 0:2 בזכות פנדל מדויק של אור רויזמן (45). את כדור העונשין הצהובים קיבלו לאחר שעילאי תומר נגח את הכדור ברחבה שפגע בידו של מגן הפועל ת״א. שופט המשחק קבע פנדל לזכות מכבי ורויזמן בעט כדור מדויק אל הפינה השמאלית. כך גם הייתה התוצאה בסיום המחצית.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות עבור מכבי. בדקה ה-51 רויזמן מצא את תורג׳מן במרכז, הוא הצליח להתנער מהמגן ולמסור לאורי הלוי שבעט בנגיעה מעל השער.

בדקה ה-58 הפועל ת״א יצאה למתפרצת שהסתיימה בבעיטה של לי און מזרחי, הוא שחרר בעיטה לפינה הרחוקה שחלפה סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-60 הפועל צימקה את התוצאה. הרמה מצד ימין הורחקה על ידי אור יצחק אל רגליו של אריאל כהן, הוא בעט אל השער, הכדור הוסט על ידי שחקן הגנה של מכבי ונכנס פנימה. הפועל צימקה ל-1:2.

בדקה ה-67 בעיטה מחוץ לרחבה של קשר הפועל ת״א, עמנואל אבואב, הלכה גבוה מעל השער.

בדקה ה-70 הפועל השוו את התוצאה. כדור קרן הגיע אל עליאי קריספי שנגח מקרוב פנימה. הפועל השוותה ל-2:2.

בדקה ה-82 מכבי החזירה את היתרון. אנר אושמנדי, שנכנס כמחליף, שחרר בעיטה אדירה מ-25 ממטרים שהלכה אל החיבורים. 2:3 למכבי.

רגע לפני שריקת הסיום הצהובים איימו פעמיים על שער היריבה. פעמיים זה היה רוייזמן שהיה קרוב לכבוש. בפעם הראשונה הוא נגח מקרוב החוצה ובפעם השניה במתפרצת הוא בעט אל שער ריק מחצי מגרש אך הכדור יצא החוצה.

בסיום המשחק נגדמר ב-2:3 למכבי שעלו לשלב הבא.