מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח להודיע על הצטרפותו של הבלם עידן נחמיאס, שעבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה וחתם על חוזה עד תום עונת 2024/25.

צפו בסרטון ההצגה של נחמיאס:

המנכ"לית בפועל, שרון תמם, אמרה לאתר הרשמי: "אני מברכת על הצטרפותו של עידן למכבי. מחלקת הכדורגל של המועדון עקבה אחרי ההתפתחות של עידן בקרית שמונה בשנים האחרונות ואנו מאמינים ביכולותיו לחזק את הקבוצה לקראת המשימות העומדות בפנינו בעונה הקרובה. אנו מברכים את עידן על הצטרפותו ומאחלים לו בהצלחה!"

נחמיאס אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון גדול ומוביל בכדורגל הישראלי. אני יודע מה הציפיות ממני ואעשה הכל על מנת לעזור לקבוצה להשיג את כל המטרות העונה בזירה המקומית והאירופית. אני מחכה כבר לפגוש את החברים החדשים שלי לקבוצה ולפתוח באימונים לקראת העונה הבאה. מרגש לא פחות יהיה המפגש עם אוהדי מכבי באצטדיון בלומפילד״

נחמיאס (24) שגדל בקבוצת הנוער של עירוני קריית שמונה, שיחק במדי הקבוצה הבוגרת בארבע השנים האחרונות, במהלכן ערך 140 הופעות בכל המסגרות וכבש 6 שערים. נחמיאס, שערך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל הבוגרת נגד סלובקיה באוקטובר 2020, כבש שער 1 ב-10 הופעות בנבחרת הצעירה וערך עוד 16 הופעות בנבחרות הנוער והנערים.