דור פרץ סגר את 2020/21 בצורה לה הוא ראוי. אחרי עונה נהדרת הקשר קיבל את הדובדבן שעל הקצפת עם זכייה בגביע המדינה לאחר ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב בדרבי. בסיום הוא דיבר במסיבת העיתונאים על התחושות בגמר, סיכום העונה וגם על עתידו.

צפו בפרץ מדבר: 

פרץ נשאל מה עבר לו בראש בדקות הפיגור ושיתף: "בדקה ה-60 עבר לי בראש שאני מפסיד את הדרבי הראשון ששיחקתי בו מאז שאני בבוגרים ואני אולי מפסיד אותו בגמר גביע. הפועל באמת בתצוגה טובה, פייט שווה, לוקחים גביע, מצטער על הביטוי 'על הראש של כולנו' 'ועל הראש שלי'. ואז משהו השתנה, משהו השתנה באנרגיה. הבקענו גול, היתה תחושה שאנחנו חוזרים, שאנחנו שם. זה מה שקרה, וכל השאר בצד".

על העונה שעברנו הוסיף: "יש משקל שונה לעונה הזאת לדעתי. קבוצתית ואישית, היה הרבה על הכתפיים של הרבה שחקנים שבעבר היו חולקים את האחריות הזו והשנה קיבלו את קדמת הבמה, אני אחד מאלה. לכן הרגשתי את החיבור והשמחה האובר עוצמתית הזאת, הרגשתי שאני צריך לפרוק ולשמוח עם הקהל".

על עתידו אמר פרץ: "אני רוצה להתקדם, אני חושב שההתקדמות יכולה לקרות משתי הבחינות. בין אם זה להישאר פה ולהוביל את הקבוצה ובין אם זה לצאת לאירופה לבמה חדשה, אתגרים חדשים. רק ההמשך יגיד באמת מה יקרה. הכל פתוח בפני ואני פתוח לשמוע את שני הדברים".