מכבי תל אביב גאה לחשוף את סמל המועדון החדש. העיצוב החדש מצדיע להיסטוריה המפוארת של המועדון, ומשקף את הפילוסופיה והדרך העדכנית של מכבי.

העקרונות המנחים שהובילו לעיצוב הסופי כללו את ערכי המועדון, זהותו הייחודית ומורשתו המפוארת, מוצגים בצורה רעננה, נקייה וחדשנית, יחד עם רצון האוהדים לתת ביטוי מרכזי יותר לסמל 'מכבי' המיתולוגי.

.OUR LEGACY. OUR FUTURE: סרטון השקת הסמל החדש

הבעלים מיץ' גולדהאר, אמר: "עלינו לכבד ולשמר את ההיסטוריה של המועדון שלנו על כל תפארתו. אך אל לנו לפחד משינוי. שינוי הוא הדרך לתהילה עתידית. אני מקווה שנחגוג הרבה רגעים מוצלחים יחד, תחת הסמל החדש של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, אשר מסמל מהיכן הגענו ולאן אנו הולכים".

מנכ"לית המועדון, שרון תמם, הוסיפה: "מכבי הוא מועדון המכבד את מורשתו, אך יחד עם זאת תמיד נושא את פניו קדימה לעבר השגת תארים, מטרות ויעדים חדשים. במהלך ההליך הממושך לעיצובו מחדש, חיפשנו ליצור סמל שיוכל לייצג את מכבי של ההווה והעתיד, אבל יחד עם זאת להבליט את הסמל המיתולוגי של מכבי שהוא כל כך חשוב".

סמל מכבי מופיע בלב ליבו של העיצוב החדש. מדובר באלמנט ותיק המלווה את המועדון לאורך ההיסטוריה הענפה שלו וכזה שפעם אחר פעם מתברר כמעורר רגש וזיקה עמוקה מצד הקהל.

לצד זאת, הושם דגש על עיצוב מודרני, המבדל את מכבי תל אביב מסמלי מועדוני מכבי אחרים, ומתאים לפלטפורמות הדיגיטליות השונות, הדורשות קווים ברורים, בולטים ונקיים.

אל קידמת הסמל הוחזרו האותיות ת' ו-א', שהופיעו בגרסאות מוקדמות יותר והן מדגישות את הקשר החזק לעיר תל אביב. בתחתית העיצוב נוסף הכיתובSINCE 1906  המציין את שנת הקמתו של המועדון, שהיה לראשון בספורט הישראלי.

את האלמנטים בסמל תוחמת מסגרת עגולה, שלמה וצהובה. בתוכה הכיתוב Maccabi Tel Aviv FC המתאים את עצמו לעולם הגלובלי בו פועל המועדון והמפעלים הבינלאומיים בהם הפך לחבר קבוע.

בחלק העליון מוקמו 4 הכוכבים המוכרים (כוכב עבור כל 5 אליפויות) המציינים את 24 האליפויות של מכבי– המועדון המעוטר ביותר בכדורגל הישראלי.