אדוארדו גררו, ימשיך לשחק במכבי תל אביב בשלוש העונות הקרובות לפחות לאחר ששחקן ההתקפה הפנמי בן ה-21 חתם על חוזה לשלוש שנים נוספות עם אופציית הארכה בעונה נוספת. 

לאחר החתימה על החוזה החדש, גררו אמר לאתר הרשמי: "ראשית אני רוצה להודות לאלוהים שמבחינתי זה הדבר הכי חשוב. אני מודה למשפחה שתמכה בי תמיד מקרוב ומרחוק וכמובן למועדון הכדורגל מכבי ת"א, לכל הצוות במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת' שאפשרו לי להגשים את החלום ולהפוך לשחקן מקצוען. אני מאושר להמשיך בקבוצה יחד עם שחקנים שגדלתי איתם ובמועדון בו צמחתי והתפתחתי. עכשיו נמשיך לעבוד קשה על מנת להביא את מכבי למקומות בהם היא ראויה להיות".

מנהל מחלקת הכדורגל במכבי, ברק יצחקי הוסיף: "אדוארדו הוא דוגמא מצוינת לשחקן שהגיע אלינו בגיל צעיר ועבר את המסלול אותו עוברים שחקנים רבים בדרך אל הקבוצה הבוגרת. גררו הוכיח עד כה שעבודה קשה, התמדה, ומחויבות תמיד משתלמים ואנו מאחלים לאדוארדו בהצלחה".

גררו עשה את צעדיו הראשונים במחלקת הנוער של קבוצת אוניברסיטאריו בפנמה לפני שהושאל למכבי תל אביב בגיל 17 בספטמבר 2018. בקבוצת הנוער מכבי ת"א 'שחר', כבש גררו 16 שערים ב-33 הופעות בכל המסגרות בעונת 2018/19. בעונה לאחר מכן, הושאל גררו לבית"ר תל אביב בת-ים מהליגה הלאומית ובמדיה כבש 6 שערים ב-38 הופעות.

גררו חזר למכבי תל אביב והצטרף לסגל הקבוצה הבוגרת בתחילת העונה שעברה וערך את הופעת הבכורה שלו במשחק אלוף האלופים נגד הפועל באר שבע באוגוסט 2020. שלושה חודשים לאחר מכן, כבש גררו את שער הבכורה שלו בבוגרים של מכבי במהלך הבכורה שלו בליגה נגד מכבי חיפה (2-2). סה"כ כבש הפנמי בעונה שעברה 7 שערים ב-27 הופעות בכל המסגרות ובעונתו הראשונה בבוגרים של מכבי זכה בגביע המדינה, גביע הטוטו ובתואר אלוף האלופים. גררו לקח חלק פעיל בקמפיין האירופי בסיומו העפילה הקבוצה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.