קבוצת הנוער של המועדון פגשה את קבוצת הבוגרים, רילסקי ספורטיסט סמוקוב, למשחק האימון הראשון במסגרת מחנה האימונים בבולגריה. הקבוצה המקומית משחקת בליגה ה-3 של בולגריה. 

ההרכב הפותח:
אלירן גומלסקי, ארי מרנשטיין, אדיר קורדובה, שון עדרי, רוי רביבו, יונתן פורטוגז פז, עומר פרוכטמן, בר לין, יקיר זילברמן, אנר אושמנדי ואוראל באיה.

סיקור המשחק:
המשחק נפתח בצורה חיובית עבור הצהובית שעלו ליתרון מוקדם בזכות שער של אנר אושמנדי שפרץ אל תוך הרחבה ושחרר בעיטה מהמרכז שפגשה את הרשת העליונה. שער בכורה של הצהובים במחנה האימונים.

עד לסיום המחצית הבולגרים הצליחו להשוות את התוצאה בזכות כדור ארוך שנשלח אל חלוץ הקבוצה. הוא הצליח להתנער מהמגן, לחלוף על פני השוער ולגלגל את הכדור פנימה.

המחצית השניה נפתחה בצורה שקולה יחסית אך הקבוצה במקומית היא זאת שעלתה ליתרון. שחקן הכנף השמאלי נשלח בכדור עומק, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה שהוסטה על ידי שחקן הגנה על השער. 1:2 לרילסקי ספורטיסט סמוקוב.

לקראת סיום המשחק הצהובים הצליחו להשוות את התוצאה בזכות שער נהדר של אוראל באיה. הכדור הגיע אל שחקן הכנף לאחר כדור קרן, הוא שחרר בעיטה שטוחה ומדוייקת שהלכה אל הפינה הימנית. המשחק הסתיים בתוצאה 2:2.

במשחק נכח המנהל המקצועי החדש של אקדמיית הנוער, קלאודיו בראגה, שהצטרף אל מחנה האימונים. קבוצת הנוער תקיים משחק אימון נוסף ביום שבת נגד קבוצת הנוער המקומית של ספטמוורי סופיה.