שחר פיבן ומכבי ינסו להעפיל מחר (ה', 20:30) לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג כשיארחו את סוטייסטקה למשחק הגומלין בבלומפילד. הערב (רביעי) דיבר פיבן במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. 

"אנחנו קבוצה שעזבו אותה לא מעט שחקנים דומיננטים אבל אין מה להסתכל על העבר. צריך להסתכל קדימה", אמר, "יש הרבה שחקנים עם פוטנציאל ועם אמון מהצוות והשחקנים שכבר נמצאים פה הם יעשו את הקפיצה ויהיו שם בשבילנו".

"אני חושב שהקבוצה נבנית וזו תחילת השנה. יש עוד שחקנים שלומדים את השיטת משחק", הוסיף, "אנחנו צריכים להרים את הרמה, כרגע יש לנו מחר את המשחק הכי חשוב כי אנחנו רוצים להמשיך את הדרך באירופה. אנחנו רוצים להיות באירופה ולהתמודד על כל התארים בישראל. כרגע אנחנו צריכים להתמודד עם הכלים שיש לנו ואני בטוח שנעמוד במשימה".

על התפקוד שלו במספר עמדות:
"אלה לא תפקידים זרים לי. שיחקתי גם בבית"ר ת"א ואשדוד כמגן או קשר. אני מרגיש יותר בנוח בעמדה הטבעית אבל בשביל לשחק במכבי, להיות שם בשביל הקבוצה שלי ולחפות על שחקנים שלא נמצאים אני יוצא מאיזור הנוחות שלי. אני עובד על זה באימונים ומשתדל לתת את המאה אחוז. זה לא תמיד פשוט אבל יש הרבה דברים לא פשוטים בכדורגל. אני שמח על כל דקה שאני מקבל ואני תמיד אתן את המאה אחוז שלי".

פיבן נשאל גם על טענות שנשמעו לגבי יכולת הקבוצה עד כה וענה: "אנחנו בני אדם, אנחנו מבינים את הביקורת. אנחנו מבקשים מהאוהדים קצת סבלנות. אחרי עשר שנים שמכבי התמודדה על כל התארים אני חושב שמגיע לנו קצת סבלנות וקצת ביטחון מהם. שיסמכו על הצוות והמערכת שיש פה, על השחקנים שגדלו פה מתוך המועדון, כמות כזו לא תראה באף קבוצה. אני חושב שזה עוד שלב מוקדם ואנחנו צריכים את התמיכה שלהם מחר כי זה משחק חשוב עבורנו ועבור העונה שלנו".

לסיום אמר שחר: "אנחנו נבוא מכבי תל אביב אגרסיבית שיודעת מה היא רוצה מעצמה. ננסה להבקיע גול מהיר ולהביא את מכבי האגרסיבית עם התיקולים והלב. הכי חשוב להשיג את הניצחון ולהמשיך לשלב הבא".