אחרי ה-0:0 במשחק הראשון, מכבי תל אביב תארח מחר (ה', 20:30) את סוטייסקה למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. יממה לפני, קיימה הערב הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן פטריק ואן לוון להתמודדות באיצטדיון בלומפילד. 

המאמן נשאל מה מכבי צריכה לשנות בהשוואה למשחק הראשון וענה: "לא שיחקנו את המשחק בקצב שלנו וזה הדבר מספר 1. לשחק מההתחלה בקצב הרבה יותר גבוה ולוודא שאנחנו משחקים את המשחק שלנו. זו המטרה הכי גדולה שלנו למחר, לשחק את המשחק שלנו בקצב גבוה ואז הרבה דברים אפשריים".

על האווירה בקבוצה:
"האווירה טובה, מקצועית, השחקנים יודעים איזה הזדמנויות איבדנו במשחק האחרון והם יודעים שיש על מה לעבוד. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לשפר את היכולת שלנו ברגעים בהם אנחנו מגיעים למצבים ליד השער ולקחת את ההזדמנויות שלנו".

על משחק ההתקפה:
"בשני המשחקים היו לנו מצבים, צריכה להיות יותר אמונה אחד בשני שהכדור יגיע לאן שאנחנו רוצים. היו מצבים ששחקנים היו יכולים לגעת בכדור ולכבוש, אבל לא היו בעמדה. החשיבה והגישה יהיו שונים מחר והם יהיו בעמדות".

על ההתמודדות עם העומס: 
"אני תמיד אומר שהליגה הישראלית לא אידיאלית מבחינת שחקנים למנוחה ארוכה יחד עם משחקים באירופה. הם לא מאבדים הרבה כושר אבל זה יותר עניין מנטלי להישאר כשיר. נתייחס לכל שחקן כך שימשיך לשחק ולא יסבול מקשיים".

על מצבו של אורוש ניקוליץ':
"המצב הזה ספציפי מאוד ונמשך כבר כמה עונות. אני יודע שאנחנו צריכים להיזהר אם אנחנו רוצים לתת לו את ההזדמנות לחזור. הוא עובד קשה, לוקח חלק באימונים וצריך לקחת את הזמן איתו בלי קשר ללחץ של משחקים –  עד שיוכל לשחק ללא כל סיכון".