מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. מחזיקת הגביע גברה 1:3 על סוטייסקה בבלומפילד ובסיום המאמן פטריק ואן לוון סיכם את ההופעה של הקבוצה. 

"התחלנו טוב עם הקצב הנכון, יצרנו הזדמנויות, לאחר מכן חלק השחקנים התמודדו עם עייפות, ניסינו לדחוף לשער השלישי אבל זה לא קרה", אמר ואן לוון, "במחצית התחלנו לדבר על ריכוז ולנסות לכבוש את השער השלישי שיתן לנו את האוויר לסיים את המשחק. אני לא חושב ש-1:3 היא התוצאה שהיתה צריכה להיות בסיום, היינו צריכים להוביל שלוש או ארבע אפס במחצית".

על היכולת ההתקפית:
"אנחנו מנסים לשחזר את המצבים באימונים, ברגעים האלה רואים שהשחקנים עדיין לא הגיעו לכושר לאחר פגרת הקיץ. בעונה שעברה היינו בשטף חיובי ואנחנו עדיין מתאוששים מהעונה האחרונה. היו לנו מצבים להבקיע. השגנו את המטרה שלנו, עלינו לשלב הבא. יצירת ההזדמנויות נותנת ביטחון, נעבוד על הסיומת בימים הקרובים".

על הצמד של אוסאמה חלאילה:
"מהיום הראשון אוסאמה מתאמץ כדי להשתלב ולהתאים את עצמו לסגנון המשחק שאנחנו מנסים לשחק. הוא שואל שאלות, אנחנו מנסים להסביר לו. יש לו איכויות טבעיות, זה טוב לנו ונמשיך לעבוד על זה. אני שמח שהוא כבש היום, לחלוץ תמיד חשוב להבקיע במשחק חשוב וכשחקן חדש בקבוצה".

על חיזוק אפשרי של הקבוצה:
"מכבי תמיד מוצאת את השחקנים שיתרמו לקבוצה. אנחנו עובדים קשה על זה. זה לא תמיד קל מאחורי הקלעים, אחרי המלחמה לא תמיד שחקנים מתלהבים להגיע לישראל ואנחנו עדיין בתחילת החלון. יש שחקנים שרוצים לחכות עוד שבוע או שבועיים ולא ממהרים, ורוב השחקנים שאנו עוקבים אחריהם הם מליגות שהסתיימו מאוחר".