מכבי תל אביב העפילה הערב (חמישי) לסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג אחרי שגברה 1:3 על סטוייסקה במשחק הגומלין בבלומפילד. אוסאמה חלאילה העלה את הצהובים ליתרון כפול מצמד שערים (25 ו-34). בודיינה צימק זמנית בדקה ה-51, אך אילון אלמוג קבע את תוצאת המשחק משער בדקה ה-90. 

בסיבוב המוקדמות השלישי מכבי תפגוש את ספרטק טרנבה. הקבוצה הסלובקית העפילה הערב לאחר שגברה בדו קרב פנדלים 3:4 על ספסי מרומניה לאחר 1:1 בתום 120 דקות (ו-1:1 בסיכום). המשחק הראשון צפוי להתקיים בחוץ ביום חמישי הקרוב (5.8) והגומלין שבוע לאחר מכן בישראל.

פרי גיים

אחרי ה-0:0 במשחק הראשון במונטנגרו, מכבי אירחה הערב (חמישי) את סוטייסקה למשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. מבחינת הצהובים היה מדובר במשחק הבית הראשון העונה בבלומפילד והמאמן פטריק ואן לוון העלה הרכב שכלל חלק קדמי עם אדוארדו גררו, יונתן כהן ואוסאמה חלאילה. עדן קארצב, שהורחק במפגש הקודם, נעדר מההתמודדות. 

מהעבר השני המונטנגרים הגיעו לישראל לאחר שקיימו ביום ראשון האחרון משחק ליגה בו ניצחו 0:1 את קבוצת פודגוריצה. המאמן מיליה סאבוביץ' פתח עם הרכב זהה לזה שאירח את מכבי במשחק הראשון כאשר בוז'ו מרקוביץ' ומרקו ווקוביץ' הובילו את ההתקפה

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם דומיננטיות ולחץ בחלק המגרש של סוטייסקה. הצהובים גם הגיעו לסביבת הרחבה אבל כדורים עומק של ריקן וכהן היו חזקים מדי ולא הגיעו לכתובת. בדקה ה-20 ג'ראלש הגיע להזדמנות לא רעה ובעט מקצה הרחבה, אבל הכדור שלו פגע בשחקן הגנה והוסט לקרן. מכבי המשיכה ללחוץ ובדקה ה-25 גם מצאה את השער. זה החל עם כדור קרן חד של יונתן כהן, שמצא את הראש של חלאילה והחלוץ נגח לרשת את שערו הראשון במדי מכבי. 0:1 למכבי!

 שתי דקות לאחר מכן גם גררו וגם פיבן מצאו עצמם בעמדת כיבוש מתוך הרחבה, אך השוער ולאדאן היה במקום כדי להדוף לקרן. מן העבר השני ווקוביץ' הספיק להדביק כדור לקורה של פרץ.

בדקה ה-35 המופע של אוסאמה המשיך. צירף מסירות נהדר בצד ימין הסתיים בכדור רוחב של ג'ראלדש לחלאילה, שהשתלט ובבעיטה בסיבוב הכפיל את את התוצאה. 0:2 למכבי!

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. 3 דקות בתוך המחצית יונתן כהן רשם החמצה גדולה כשבעט כדור עומק נהדר של סבוריט מעל למשקוף שערה של סטוייסקה.

בדקה ה-51 כדור קרן מצד ימין של המונטנגרים מצא את ראשו של בודנייה שנגח פנימה. סטוייסקה צימקה ל-2:1. 

בדקה ה-56 ערך ואן לוון את החילוף הראשון כשיונתן כהן פינה את מקומו לטובת מתן חוזז. בהמשך גם דוידזאדה ועידו שחר נכנסו במקומם של סבוריט וריקן. בדקה ה-65 חוזז היה קרוב לשלישי במשחק אחרי שרשם החמצה ענקית מ-3 מטרים.

בדקה ה-77 מכבי ערכה חילוף כפול: אילון אלמוג וטל בן חיים נכנסו על חשבונם של גררו וחלאילה. בן חיים ואלמוג היו קרובים לכבוש אבל לא מצאו את המסגרת בבעיטות מהרחבה.

בדקה ה-90 איילון אלמוג נעל את תוצאת המשחק אחרי שקיבל כדור עומק מעידו שחר, חלף על פני שוער סוטייסקה וכבש מקרוב את השלישי. 1:3 למכבי!