פרי גיים

מכבי הגיעה למשחק לאחר ה-0:0 מול סוטייסקה במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג כאשר באופק ממתין גם הגומלין ביום חמישי הקרוב. המאמן פטריק ואן לוון בחר להעניק הופעת בכורה ב-11 לשחקני הרכש עידן נחמיאס ואוסאמה חלאיילה שפתחו ב-11. בנוסף אליהם גם אנריק סבוריט וגם דן גלזר פתחו ב-11 לראשונה העונה. יונתן כהן ואדוארדו גררו השלימו את החלק הקדמי לצד חלאילה.

מהעבר השני חיפה הגיעה לאחר ניצחון 1:2 על דינמו טביליסי במסגרת האירופית. מאמן הירוקים ברק בכר פתח עם חלק קדמי שכלל את צ'ארון שרי, עומר אצילי, דין דוד ובן שהר ובחוליה האחורית אורי דהן צוות לצידו של בוגדאן פלאניץ'. 

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-2 מכבי ייצרה איום על השער אחרי עם בעיטה של אבי ריקן ממרחק, שחלפה מעל השער. דקה לאחר מכן הצהובים שוב איימו הפעם עם נגיחה של הרננדס, לאחר הגבהה של כהן, שהמשיכה החוצה. בדקה ה-18 בן שהר מצא את הרשת אבל הרמת דגל מוצדקת לנבדל פסלה את השער החיפאי.

בדקה ה-24 שהר התקרב לאחר עירבוביה שנוצרה לאחר קרן אבל בעט מטווח קרוב למשקוף. 2 דקות לאחר מכן חלאילה סיכן בצד השני עם בעיטה מ-18 מטרים שהלכה החוצה. 4 דקות לפני ההפסקה אצילי הגיע להזדמנות טובה לאחר שחדר לרחבה, הבעיטה שלו ברגל ימין הלכה מחוץ למסגרת בדרך לתיקו מאופס במחצית.

מחצית שנייה

בדקה ה-47 מכבי ספק היתה זכאית לפנדל לאחר נגיעת יד של סאן מנחם ברחבה אבל השופטים החליטו להתעלם. דקה לאחר מכן אבו פאני איים בצד השני עם בעיטה מסף הרחבה שלא מצאה את המסגרת. בדקה ה-50 חיפה הצליחה לעלות ליתרון. כדור שעלה לרחבה מצא את הראש של שהר, דניאל פרץ הגיב עם הדיפה גדולה אבל הריבאונד הגיע לשהר שדחק מקרוב פנימה. 0:1 לחיפה. 

מכבי ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-54 התקרבה לאחר שקרן של כהן הגיעה לגלזר, שנגח החוצה. בדקה ה-60 כהן ייצר פעולה טובה שכללה השתחררות ובעיטה החוצה מ-17 מטרים. מיד לאחר מכן ואן לוון החל לרענן את השורות כשחוזז ועידו שחר נכנסו גררו וריקן, ובדקה ה-65 גם סבוריט פינה מקום לדוידזאדה. הצהובים המשיכו לצאת קדימה במטרה למצוא את השיוויון ובדקה ה-69 כהן סובב כדור חופשי מסוכן שגילח את המשקוף והמשיך החוצה. ואן לוון המשיך להכניס כלים התקפיים ובדקה ה-72 העלה מהספסל את אלמוג ובן חיים במקום נחמיאס וחלאילה. 

אלא שדקה לאחר מכן דווקא חיפה היתה זו שהצליחה להכפיל את היתרון. אבו פאני קיבל את הכדור ברחבה ובפעולה אישית הצליח לעבור את הרננדס ולבעוט מקרוב פנימה. 2 דקות לסיום מכבי ספק קופחה לאחר שחוזז הוכשל ברחבה, שופטי ה-VAR קראו ללירן ליאני למסך אך השופט החליט שלא לפסוק על פנדל לטובת מכבי. הצהובים המשיכו לנסות עד הרגע האחרון ו-4 דקות בתוך תוספת הזמן כהן קיבל הזדמנות טובה בתוך הרחבה אבל הצלה של שון גולדברג מהקו מנעה שער.