מכבי תל אביב תפגוש ביום חמישי (20:30) את שחטאר קרגאנדי, עם יתרון 1:2 מהמפגש הראשון בקזחסטן במטרה להשלים את המשימה ולהעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

"אנחנו לא רגילים לדשא הסינטטי", פתח גלזר את דבריו כשהתייחס למשחק בקזחסטן. "זו לא אותה הרגשה בייחוד שהרטיבו את הדשא זה היה שונה מהרגיל. עשינו תוצאה טובה, העברנו את ההכרעה הביתה ואנחנו צריכים לעשות את העבודה".

על המאבק לרתום את כל האוהדים לשמור על הנחיות משרד הבריאות ועטיית המסכות באצטדיון אמר גלזר: "קודם כל אנחנו מצפים מחר לדחיפה של הקהל שלנו כמו תמיד. אנחנו צריכים אתכם איתנו. עטו מסכות כל המשחק, אני יודע שזה קשה וזה לא נוח, אבל כדי שלא נחזור לתקופה החשוכה שהייתה לפני עם כדורגל בלי קהל בבקשה תעקבו אחר ההנחיות, עטו מסכות בכל המשחק ואני מקווה שיחד נצא מהמצב הזה".

על האופי שגילתה הקבוצה שחזרה בתוך דקה מפיגור והפכה את התוצאה במפגש הראשון: "יש לנו אופי חזק מאוד והוכחנו את זה בשנים האחרונות. אנחנו לא נותנים לשום דבר להשפיע עלינו. כמובן שהשער שספגנו בקזחסטן העיר אותנו והגבנו מהר מאוד. עכשיו צריך לסיים את הסיפור".

על הביקורת של אוהדים על היכולת של הקבוצה: "הקהל כמונו רוצה שנצליח כמה שיותר ואני בטוח שהביקורת שלהם באה ממקום טוב. תאמין לי שאנחנו השחקנים והצוות רוצים להצליח ולהופיע הכי טוב שאפשר בכל משחק. אני חושב שבכל תחילת העונה במיוחד שהסגל יחסית חדש אנחנו צריכים לאסוף נקודות ולעבור שלבים. נצבור ביטחון ואני בטוח שאנחנו נציג יכולת טובה יותר".

על היכולת שלו מפתיחת העונה והשינוי במשחק ההתקפי שלו: "אני מרגיש טוב. אמנם שיחקתי המון בסוף העונה שעברה אבל שיחקתי עם כאבים וכדורים ואני מרגיש עכשיו הרבה יותר טוב. גם הצוות עוזר לי ומפחית ממני עומסים ואני מאחל לעצמי שאהיה בריא והכל יהיה בסדר. הייתי מודע לזה תמיד שהמספר 6 של הקבוצה הוא הפליימייקר שלה והוא צריך לדעת להניע את הקבוצה קדימה ולשלוט בקצב המשחק. אני עובד על זה וגם הצוות עובד איתי על זה כדי לשפר את הנקודה הזאת כל הזמן".

על מצב הסגל אחרי עזיבתם של שחקני מפתח: "כמובן ששחקנים טובים מאוד עזבו אבל מועדון מכבי תל אביב גדול מכל שחקן אחר. יש פה שחקנים צעירים עם פוטנציאל מאוד גבוה. זה מאוד קשה תוך רגע להיכנס ולהיות משמעותי. זה לוקח זמן ואנחנו מנסים לתת להם את כל הביטחון שאפשר. אני בטוח שבהמשך תראו אותם על המגרש".