מכבי תל אביב תארח ביום חמישי, ה-26/08 בשעה 20:30, את שחטאר קרגאנדי למשחק הגומלין המכריע בשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג, שייערך באיצטדיון בלומפילד. 

מכירת הכרטיסים למשחק תחל היום (16/08) בשעה 18:00 במתכונת הבאה:

  • בעלי מנויים לעונת 21/22 ייהנו מקדימות ברכישת כרטיסים עד יום ראשון (22/08) בשעה 18:00. בתקופה זו בלבד יוכלו לרכוש כרטיס למקום מושבם כפי שמופיע במנוי ולהנות ממחיר מוזל.
  • חברי FOREVER+ בעלי מנוי לעונה הקרובה, שעדיין לא מימשו את זכותם לכרטיס בחינם, יוכלו לרכוש את הכרטיס למקום מושבם ללא עלות! 
    רוצים לקבל כרטיס חינם למשחק? עוד לא מאוחר: לחצו כאן להצטרפות ל-FOREVER+ ותהנו גם ממחיר חברות מוזל (הנחה של 5% ממחיר המנוי שרכשתם) ומעונה שלמה של מתנות, הטבות ואירועים בלעדיים!
  • החל מיום ראשון (22/08) בשעה 19:00 תיפתח המכירה לקהל הרחב. 

מחירי הכרטיסים

שערים 10-11, 7-8, 2-13 – 80 ש"ח 

תא כסף מזרחי – 125 ש"ח

תא כסף מערבי – 175 ש"ח

תא זהב  – 350 ש"ח

שימו לב: הכניסה למשחק תתבצע ע"י סריקת כרטיס המשחק ישירות מהמכשיר הנייד. אין צורך להדפיס את הכרטיס!

לידיעתכם! על פי החלטת משרד הבריאות כניסת קהל מעל גיל 3 לאירועי ספורט תותר רק בהצגת תו ירוק בתוקף. כניסה ושהייה בתחומי האצטדיון כרוכים בעטיית מסכה

זכאים לתו ירוק

  • בעלי תעודת חיסון (מחוסנים)
  • בעלי תעודת מחלים (מחלימים)
  • בעלי תוצאה שלילית בבדיקת קורונה מיידית, שבוצעה ב-24 השעות לפני שריקת הפתיחה. יש להציג את תוצאת הבדיקה בצמוד לת.ז.
  • בעלי תוצאה שלילית בבדיקת PCR שבוצעה עד 72 שעות ממועד האירוע. את תוצאת הבדיקה (ברקוד) יש לסרוק באפליקציית הרמזור (בעלי אייפון לחצו כאן / בעלי מערכת הפעלת אנדרואיד לחצו כאן) או באתר משרד הבריאות על מנת לקבל תו ירוק שיאפשר להיכנס לאצטדיון.  

ילדים מתחת לגיל 3 לא מחויבים בהצגת בדיקת קורונה.

לרשותכם עומדים מתחמי הבדיקות המהירות (הבדיקות לגילאי 3-12 ללא עלות):

מפעילי מתחמים אלו מחוברים למערכות משרד הבריאות לדיווח תוצאות שליליות ומתן תו ירוק. 

בנוסף, לרשותכם יעמוד מתחם לבדיקת קורונה מהירה ברחבה שבין שערים 5 ו-7. הבדיקה כרוכה בתשלום בסך 50 ש"ח. מי שיבצע את הבדיקה במתחם הסמוך לאצטדיון והתוצאה תהיה שלילית ייכנס באמצעות צמיד מיוחד.