דן גלזר הראה הערב (חמישי) שהוא יודע גם לכבוש. הקשר הבקיע שער נהדר שסייע למכבי לנצח 0:2 את שחטאר קרגאנדי ולהעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. בסיום הוא סיכם את ההופעה וההישג של הקבוצה. 

"קודם כל אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחת ברזילאי. סלבה היה בן אדם שכולם אהבו ובן אדם שמח, אני מאחל למשפחה שלא תדע עוד צער", אמר הקשר על על איש התקשורת שהלך אתמול לעולמו.

על יכולתו אמר: "דיברתי על המספרים, אני עובד על זה. אני מודע לזה שאני צריך להשתפר בזה. היום כמעט עשיתי צמד אבל אשמור עוד להמשך העונה", אמר בחיוך, "אני מרגיש שגם הקהל וגם החברים רוצים שאתן עוד מספרים. אהבתי את זה".

על ההעפלה לשלב הבתים: "זה מאוד חשוב. מכבי הפכה לחברה קבועה במבפעלים האירופאים, זה פעם שביעית ב-10 השנים האחרונות. אנחנו שמחים ונמשיך את המומנטום לליגה. זו רק ההתחלה".

"אנחנו תמיד רוצים להשתפר ולהיות טובים יותר", הוסיף, "בשלב הזה של העונה קודם כל צריך לנצח, לצבור ניצחונות. אני בטוח שהביטחון שלנו ישתפר. באירופה חשוב לעבור וזה מה שעשינו".

לקראת פתיחת הליגה מול בני סכנין ביום ראשון אמר: "זו שנה חדשה, דף חדש. אנחנו רוצים להתחיל ברגל ימין, ננסה להשיג תוצאות טובת וביחד להמשיך קדימה".