מכבי ׳שחר׳ פגשה את העולה הטריה מהליגה הלאומית, הפועל כפר סבא, במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל לנוער, עונת 2021/22. מאמן הקבוצה, אורי דוד, עורך את הופעת הבכורה על הקווים כמאמן ראשי של קבוצת הנוער. הוא בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אורי הלוי, אוראל באייה והחלוץ החדש של הקבוצה שהגיע מפנמה, קרלוס ריברה.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, רוי נאוי, שון עדרי, רוי רביבו (יקיר זילברמן, 89׳), אנר אושמנדי (אריאל בלסון 90׳), בר לין (יונתן פז, 68׳), אוסקר גלוך (אביב פלס, 68׳), אורי הלוי (עידו מזרחי, 57׳), אוראל באייה וקרלוס ריברה.

מחצית ראשונה
חמש הדקות הראשונות של המשחק נפתחו בלחץ של הצהובים שהניב שני מצבי הבקעה מסוכנים. הראשון הגיע אחרי פס עומק נהדר של אוסקר גלוך, הוא מצא את אוראל באייה שנכנס לרחבה ובעט אל המסגרת אך איתי סהר הדף את הכדור. דקה לאחר מכן בר לין בעט מרחוק ושוב סהר הצליח להדוף ולמנוע שער מוקדם עבור הצהובים.

בדקה ה-6 כדור קרן של הצהובים הגיע אל ראשו של אורי הלוי שנגח מקרוב מעט מעל משקוף השער והחוצה.

בדקה ה-26 התקפה מסודרת של הצהובים הסתיימה בכדור עומק של גלוך אל אנר אושמנדי שעה תנועה אל תוך הרחבה. הוא חתך למרכז ובעט אל המרכז אך שוב סהר הדף.

בדקה ה-34 כפר סבא הגיעו להזדמנות הראשונה שלהם במשחק. התקפה מתפרצת הסתיימה בבעיטה של עומרי עאזם מהצד השמאלי של הרחבה, הכדור הלך מעל השער. דקה לאחר מכן גם הצהובים חזרו לאיים. גלוך בעט מחוץ לרחבה והכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-40 זה נכנס! אנר אושמנדי מצא את אוראל באייה שנתן בנגיעה כדור מדויק אל הפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 למכבי.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות עבור כפר סבא. בדקה ה-47 עומר פרץ קיבל את הכדור בצד השמאלי, הוא בעט אל השער והכדור פגש את הרשת החיצונית.

דקה לאחר מכן הצהובים כמעט והכפילו את התוצאה. כדור רוחב של אורי הלוי הגיע אל גלוך שמקרוב בעט היישר אל גופו של סהר שהציל שוב שער בטוח.

עד הדקה ה-70 הצהובים הם אלה ששלטו בכדור והניעו אותו בחופשיות במרכז המגרש, אך לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה מסוכנים.

בדקה ה-75 התקפה טובה של מכבי כמעט והסתיימה בשער נוסף. קרלוס ריברה השאיר בעקב לאוראל באייה, שחקן הכנף נתן כדור רוחב נהדר אל אנר אושמנדי שבעט אל המסגרת אך סהר קלט.

בדקה ה-80 עידו מזרחי, שנכנס כמחליף, הרים כדור טוב אל הרחבה, ריברה נגח מעל השער.

בדקה ה-89 כפר סבא הייתה מסוכנת. דן הרוני בעט אל השער מצד ימין של הרחבה, הכדור נבלם על ידי ההגנה ויצא לקרן.

בתוספת הזמן הגיע השער השני עבור הצהובים. התקפה מתפרצת שהחלה אצל יקיר זילברמן שמצא את אוראל באייה באגף השמאלי, כובש השער נתן פס גדול אל עידו מזרחי שמקרוב מצא את הרשת העליונה. 0:2 למכבי.