מכבי תל אביב תחזור מסלובקיה אחרי שנפרדה ממשחק החוץ נגד ספרטק טרנבה בתיקו ללא שערים והעבירה את ההכרעה במאבק על הכרטיס לשלב פלייאוף הקונפרנס ליג לאצטדיון בלומפילד.

"אני לא מרוצה מהתוצאה", הבהיר המאמן פטריק ואן לוון בסיום המשחק. "מנקודת המבט שלי עם ההזדמנויות שיצרנו במחצית הראשונה והשנייה היינו צריכים להבקיע לפחות שלושה שערים. הנקודות החיוביות מהמשחק הן שהיינו הדומיננטיים במגרש במשחק החוץ הזה. שיחקנו בקצב המשחק שכיוונו אליו מלפני המשחק אבל לא הצלחנו לכבוש".

על קצב המשחק שירד בשליש האחרון של המשחק אמר המאמן: "אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו בקצב מאוד גבוה ובהפסקה החלטנו שנמשיך בקצב הזה גם בפתיחת המחצית השנייה. הצלחנו להחזיק בקצב הזה למשך 20 דקות נוספות אבל לא הצלחנו לכבוש. לא ניצלנו את המצבים שלנו. המשכנו לשלוט בקצב המשחק גם כשהורדנו אותו בהמשך אני מסתכל על המצבים שיצרנו היום שזה חיובי עבורנו כצוות האימון אבל גם הזדמנות עבור האוהדים שצופים בנו בשלב הזה של פתיחת העונה. היינו צריכים לנצל את המצבים שלנו טוב יותר".

על היכולת שהציגה ספרטק טרנבה אמר: "אני חושב שהפתענו את היריבה שלנו בקצב מפתיחת המשחק וזה פגע להם בתוכנית המשחק. הם המשיכו להילחם שזה משהו שהיינו מודעים ליכולות האלו שלהם ולכן בחרנו לפתוח את המשחק בקצב גבוה ולא לתת להם לשחק בסגנון שהם רוצים ואני חושב שהצלחנו בזה – מנענו מהם להגיע למצבים והצלחנו להבקיע בעצמנו".

על ההכנות למשחק הגומלין: "אני חושב שההתייחסות שלנו למשחק תהייה דומה להכנות שהיו לנו למשחק הראשון – לשחק על פי התכנון שלנו ולנצח את המשחק. אנחנו כמובן נתייחס ליכולות והאיכויות של היריבה שלנו אבל צריך שקודם כל נאמין בעוצמה שלנו".