אחרי שנחתה בסלובקיה לקראת המשחק נגד ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג, עוד לפני כן קיימה מכבי את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק באצטדיון אנטון מלאטינסקי.

את כל התמונות והדיווחים מטרנבה תוכלו למצוא בעמוד האינסטגרםפייסבוק וטיקטוק של המועדון כמו גם באתר ובאפליקציה.

ואן לוון פתח מסיבת העיתונאים והתייחס ליריבה הסלובקית: "כקבוצה הם עובדים יחד וזו חוזקה שלהם. הם עושים הרבה תנועה עם ובלי הכדור ויש להם שחקנים מאוד איכותיים".

על סגל הצהובים שיעמוד לרשותו במשחק אמר המאמן: "מי שנרשם למשחק כשיר. לא חסרים לנו שחקנים מעבר לזה".

על הציפייה מהמשחק הקרוב הוסיף: "כל משחק בכדורגל המטרה שלו לנצח. אנחנו רוצים לעשות את זה בעזרת הפילוסופיה שלנו ועל פי ההזדמנויות שיהיו במהלך המשחק. אנחנו מכירים את האיכויות של היריבה שלנו. נשחק הכי טוב שנוכל במטרה כדי שנשיג את התוצאה הטובה ביותר לקראת הגומלין".

הקפטן שרן ייני, ששיחק : "אני זוכר שהמשחק נגד סלובקיה היה מאוד קשה וניצחנו משער של ערן זהבי, שאחרי זה חלה בקורונה. אני זוכר שנבחרת סלובקיה הייתה טובה מאיתנו במרבית המשחק ואנחנו התעוררנו בשלישי האחרון של המשחק".

על הציפייה מהמשחק הקרוב: "ניתחנו אותם בוידאו ואנחנו חושבים שהם קבוצה איכותית עם הגנה חזקה, שחקני קישור טובים והתקפה טובה מאוד. קבוצה שהציגה אופי במשחקים הקודמים. נקווה שנעשה את המקסימום להיות בצד המנצח אבל בכדורגל אי אפשר לדעת איך דברים יתפתחו".

על המטרות במפעל האירופי: "כל עונה אנחנו רוצים לשחק במפעלים האירופיים ולשחק כמה שיותר משחקים ולהעפיל הכי רחוק שאפשר וליהנות מהכדורגל. זה לא קל. גם טרנבה העפילו לפני כמה שנים לאירופה ליג ואחרי זה זה היה קשה להם. נקווה להתקדם במפעל הזה כמה שיותר רחוק".